یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پذیرش

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به استقبال جوانان لرستان از ورود به حوزه گفت: امسال ظرفیت پذیرش برای حوزه علمیه استان 250 نفر پیش بینی شده است .

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این مطلب اظهارداشت : از ابتدای ثبت نام  سراسری علاقمندان به علوم حوزوی که همچنان نیز ادامه دارد  ثبت نام در این استان بسیار مطلوب بوده و  توانسته ایم در آمار ثبت نامی در بین استانهای کشور در رتبه هفتم قرار بگیریم.

وی ادامه داد: البته  لرستان در این زمینه در سال های گذشته نیز جزء 10 استان برتر کشور بوده است.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی افزود: امسال ظرفیت پذیرش برای حوزه علمیه در استان لرستان 250 نفر پیش بینی شده است .

وی در  ادامه به برگزاری آزمون  مبلغان برای  امر تدریس در حوزه های علمیه در استان لرستان اشاره کرد و گفت : تاکنون برای تدریس در حوزه های علمیه استان لرستان  80 نفر ثبت نام کرده اند.

 معاون آموزش و امور حوزه  مرکز مدیریت حوزه علمیه لرستان  خاطر نشان کرد : آزمون مجوز تدریس برای حوزه های علمیه استان لرستان در روزهای 14 و 15 اسفند جاری در مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان لرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی افزود :  دو روز پس از برگزاری آزمون ،داوطلبانی که بالاترین حد نصاب  نمره را کسب کنند مجوز تدریس دریافت خواهند کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha