جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام  مهدوی امین لرستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اهمیت احسان و نیکوکاری از دیدگاه اسلام و اهل بیت(ع)، بر ضرورت کمک به محرومان و نیازمندان در آستانه سال نو تاکید کرد.

حجت الاسلام مهدوی امین در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد با اشاره به ضرورت دستگیری از نیازمندان در آستانه سال نو، گفت: در دین مبین اسلام در خصوص توجه به نیازمندان و انفاق و نیکوکاری تاکیدات فراوانی شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان افزود: در آستانه سال نو، افرادی که تمکن مالی دارند باید در حد توان و وسع مالی، شادی خود را با دیگران تقسیم کرده و با دستگیری از محرومان، سال جدید را با برکت آغاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: همراه با نو شدن طبیعت، سنت حسنه نیکو کاری  هم در بین ما مسلمانان اوج می گیرد و با گرفتن دست ضعیفان و نیازمندان، آرامش روحی و روانی را برای خود به ارمغان می آوریم.

حجت الاسلام مهدوی امین  با تاکید بر ضرورت کمک به نیازمندان، ابراز داشت: دستگاه های حمایتی از قبیل کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی باید تمام تلاش خود را برای رفع گوشه ای از محرومیت یتیمان و نیازمندان انجام دهند.

این فعال فرهنگی همچنین با اشاره به تقارن نوروز با ایام فاطمیه، گفت: مردم ما در سالیان گذشته نشان داده اند که با  حفظ قداست و حرمت ایام مذهبی، آیین نو شدن طبیعت را نیز گرامی می دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام در خصوص صله ارحام و پاکیزگی سفارش زیادی کرده و باید به این مسائل توجه داشته باشیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha