جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان، ولایتمداری را افتخار جوان ایرانی دانست و گفت: اطاعت از ولایت فقیه سبب پیشرفت، رشد و تعالی جامعه می شود و پیوند جوانان و ولایت ناگسستنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، پیش از ظهر امروز، در جشنواره فعالیت های فرهنگی خود جوش جوانان مومن و انقلابی، در سالن همایش های جهادکشاورزی استان لرستان، با اشاره به اینکه رسالت امروز جوان ولایی و انقلابی، تبعیت از ولایت است، گفت: پیوند جوانان و ولایت ناگسستنی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که ولایتمداری افتخار جوان ایرانی است، ابراز داشت،گفت: اطاعت از ولایت فقیه سبب پیشرفت، رشد و تعالی جامعه می شود.

وی با اشاره به توانمندی و استعداد بالای جوانان در همه عرصه ها، افزود: امروز رسالت جوان مومن، تحکیم باور های اعتقادی و تهذیب نفس است.

امام جمعه خرم آباد تصریح کرد: دفاع از مرزهای اعتقادی و فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی یکی دیگر از مسئولیت های جوان انقلابی و مومن است. جوان انقلابی باید در جهت تحقق این مسئولیت تمام تلاش خود را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان ارروپا و آمریکا، افزود: این پیام رسالت سنگینی را بر دوش جوانان ایرانی گذاشته و باید در راستای معرفی اسلام و انقلاب به دنیا تلاش نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی با اشاره به این که امروز دنیای غرب از گروهی حمایت می کند که به نام دین سعی می کنند به اسلام خدشه وارد کنند، گفت: جوانان ما باید رحمت، مهربانی، عدالت و تفکر که از ویژگی های اصیل اسلام ناب محمدی است، گسترش دهند.

وی، هویت دینی را افتخار جوانان مومن و انقلابی خواند و خطاب به مسئولان گفت: باید از جوانان به عنوان سرمایه های عظیم کشور حمایت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان تصریح کرد: امروز دانشمدان هسته ای، از جوانان انقلابی هستند که خود را مدیون ولایت، انقلاب و رهبری می دانند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha