یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام روستاآزاد

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: شرط امر به معروف و نهی از منکر، شناخت معروف و منکر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سعید روستا آزاد، امروز در جشنواره فعالیت های فرهنگی خود جوش جوانان مومن و انقلابی لرستان، با اشاره به این که هم افزایی فرهنگی راه حل مشکلات حوزه فرهنگ است، گفت: امروز باید جوانان، گروه ها و تشکل های دینی و فرهنگی با هم افزایی و استفاده از نظریات و تجربیات یکدیگر، در مسیر رفع مشکلات فرهنگی جامعه گام برداند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به این که مقام معظم رهبری، تنها راه حل مشکلات فرهنگی در جامعه را شکل گیری و تقویت جبهه فرهنگی می دانند، افزود: امروز باید با تعاون و همکاری زمینه ارتباط گروه ها را فراهم کنیم. گروه های فرهنگی نیز باید با نهادینه کردن دو اصل توحید و معنویات در بین جوانان، در راستای پیشبرد اهداف عالیه اسلام و انقلاب تلاش کنند.

وی با اشاره به این که قطعا اثر بخشی کار فرهنگی در گرو اخلاص است، ابراز داشت: امروز  باید در عرصه پرورش جوانان مومن و انقلابی از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

حجت الاسلام روستا آزاد تصریح کرد: گروه های فرهنگی باید با استفاده از قرآن به عنوان کتاب انسان ساز الهی و بهره گیری از سخنان ائمه معصومین(ع) جوانان را به فراگیری معارف دینی ترغیب کنند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، شرط امر به معروف و نهی از منکر را شناخت معروف و منکر دانسته و گفت: فعالان فرهنگی باید با نیاز سنجی و علم و بصیرت دینی و فرهنگی، محتوای آثار خود را با کیفیت ارائه دهند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha