جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دین اسلام

حوزه/ دشمنان با خلق گروه های تروریستی، سعی دارند اسلام ناب محمدی(ص) را خدشه دار کنند، اما مسلمانان در هر جای دنیا حتی در اروپا و آمریکا، این توطئه ها را خنثی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت‌الاسلام سیدمسعود معصومی، امروز در همایش "منجی و آینده‌پژوهی جهان" که در  دانشگاه پیام نوراستان لرستان برگزار شد، گفت: امروز گرایش مردم در همه جای جهان به دین اسلام و معنویات، هراس دسران دنیای استکبار را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با خلق گروهک های تروریستی و مخالف اسلام، سعی دارند اسلام ناب محمدی(ص) را خدشه دار کنند، افزود: مسلمانان در هر جای دنیا حتی در اروپا و آمریکا، این توطئه ها را با عقاید راسخ خود خنثی می کنند

این کارشناس مهدویت با اشاره به این‌که برای تحلیل آینده‌پژوهی باید دوران غیبت را با نگاه به ظهور بررسی کرد، بیان داشت: خداوند با بعثت پیامبر ختمی مرتبت حضرت محمد (ص) دین را بر ما کامل کرد و پس از ایشان نیز امامان  معصوم(ع) این رسالت را بر عهده گرفتند.

وی در بیان ویژگی‌های یاران امام زمان(عج) با نقل حدیثی از امام جعفر صادق(ع)، خاطرنشان کرد: یاران حضرت دارای بصیرت هستند و با عمل به دستورات حق، فرامین ایشان را در جامعه پیاده می کنند.

حجت الاسلام معصومی، یادآور شد: امروز دوستداران دین اسلام در جهان روز به روز بیشتر می شوند و گروه های مخالف نیز سعی دارند با اسلام هراسی، موجب دین گریزی و تفرقه مردم شوند، ولی به لطف حق تعالی و اعتقادات مسلمانان، هرگز موفق نخواهند شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha