پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هوشنگ بازوند - لرستان

استاندار لرستان در کنگره فخر نور گفت: معرفی سبک زندگی شهدای روحانی به نسل جوان وظیفه ای همگانی است.

به گزارش خبرگزای «حوزه» از خرم آباد، مهندس بازوند امروز در در کنگره فخر نور، با اشاره به اینکه ایمان، تقوا و شجاعت شهیدان روحانی بر کسی پوشیده نیست گفت: امروز تمام دستگاه های فرهنگی و متولیان امر باید این وظیفه را به خوبی انجام دهند.

استاندار لرستان افزود: مردم لرستان همیشه در مقابله با استبداد و مبارزه با ظلم و ستم در جامعه  ایستادگی کرده و سوابق درخشانی از خود به جا گذاشته اند به گونه ای که از 6500 شهید این استان 55 نفر آنها از روحانیون بوده است..

وی با اشاره به اینکه برگزاری این همایش ها و اجتماع های مردمی هم برای تکریم عالمان و هم برای انتقال این ارزش های به نسل جوان ضروری است، گفت: امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره بزرگان دین وانقلاب و دلبستگان به نظام امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

ان مقام مسئول گفت: روحانیت در دفاع از دین و مراقبان از نظام همیشه وظیفه خود را به خوبی انجام داده اند و امروز نیز در استمرار حکومت اسلامی وظیفه خطیر خود را که همان تبلیغ مکتب اهل‌بیت(ع) است را به خوبی انجام می دهند.

استاندار لرستان در پایان با اشاره به اینکه شهدای لرستان آیینه تمام نمای شجاعت هستند گفت: آیت الله العظمی بروجردی به عنوان فخر عالم تشیع و آیت الله کمالوند و آیت الله طاهری خرم آبادی نیز به عنوان طلایه داران تبلیغ بوده اند.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha