شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فخر نور - شهید سید نورالدین رحیمی

حوزه / کنگره "فخر نور" با هدف پاسداشت مجاهدت های شهدای روحانی استان لرستان، 28 بهمن ماه، با حضور آیت الله آملی لاریجانی، در خرم آباد برگزار می شود.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که شهید حجت الاسلام والمسلمین سید نورالدین رحیمی، خدمات ارزشمندی در حوزه های مختلف انجام داد، گفت: این شهید والامقام پس از کسب مدارج علوم دینی، برای خدمت به مردم، زادگاه خود خرم آباد بازگشت.

حجت الاسلام غلامی، تدریس درحوزه علمیه کمالیه، تاسیس کتابخانه، دعوت از شهید محراب آیت الله مدنی، مبارزه علیه رژیم ستمشاهی و حل مشکلات مردم را از فعالیت های شهید رحیمی عنوان کرد.

معاون فرهنگی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به این که مرحوم آیت الله کمالوند درباره شخصیت این شهید بزرگوار فرمودنده اند "نورالدین سیدی مظلوم و جوانی پرهیزکار بود"، گفت: به پاس زحمات شهدای والامقام لرستان بخصوص شهدای روحانی و معرفی نقش آنها در انقلاب اسلامی، کنگره "فخرنور" روز 28 بهمن با حضور آیت الله آملی لاریجانی، رئیس قوه قضاییه در خرم آباد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در حاشیه این کنگره که  خانواده 53 شهید روحانی استان لرستان، جمعی از خانواده های شهدای گرانقدر استان و همچنین 1200 مبلغ و مبلغه نیز  در آن حضور خواهند داشت، نمایشگاه عکسی از فعالیت های شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس برپا می شود.

حجت الاسلام غلامی خاطرنشان کرد: آیت الله آملی لاریجانی، عصر روز 28 بهمن نیز در یکی از مساجد استان حضور خواهد یافت و به سخنرانی می پردازد.

گفتنی است، کنگره "فخر نور" به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حوزه علمیه، استانداری، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران  و ... برگزار می شود.

انتهای پیام 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha