پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رحیم صفوی

حوزه/ جمهوری اسلامی ایران از دخالت های استکبار و صهیونیست ها در کشورهای اسلامی و مسلمان کشی رنج می برد، براین اساس از دولت های همسایه حمایت سیاسی و به آنان مشاوره می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی، امروز در جمع مردم انقلابی و ولایتمدار ارومیه، با تقدیر از حضور حماسی مردم آذربایجان در راهپیمایی 22 بهمن، اظهارداشت: آمریکا و صهیونیسم در توطئه مسلمان کشی دستشان آلوده است و تلاش دارند تا از طریق پیاده کردن برنامه های صهیونیستی، زمینه بازگشت نیروهای آمریکایی را به منطقه بیش از بیش مهیا سازند.

دستیار ویژه مقام معظم رهبری تصریح کرد:  جمهوری اسلامی ایران از دخالت های استکبار و صهیونیست ها در کشورهای اسلامی و مسلمان کشی رنج می برد، براین اساس از دولت های همسایه حمایت سیاسی و  به آنان مشاوره می دهد. وی با تاکید بر نقش بی بدیل رهبرمعظم انقلاب در هدایتگری و مدیریت امت اسلامی، اذعان داشت: ملت ایران می خواهد همه ملت ها از وابستگی و استعمار زورگویان غربی نجات یابند.

سردار صفوی خاطرنشان کرد: جهانیان این مهم را دریافته اند که اسلام، قرآن، رسول اکرم(ص) و همچنین مقاومت اسلامی در سایه یک رهبر شجاع، عالم و آگاه به مسائل جهانی تنها راه آزادی ملت های آزادی خواه است.

دستیار ویژه مقام معظم رهبری، نعمت رهبری را در کنار ارزش های اسلامی از والاترین امتیازات درخشش انقلاب در طی 36 سال گذشته عنوان کرد و افزود: مردم ایران اسلامی در این 36 سال توانسته با صبر، بردباری و عزت نفس مکتب مقاومت و پیام آزادی بخش اسلام را به دنیا صادر کند.

وی، تمسک به ارزش های الهی و پیروی مطلق از ولایت فقیه را رمز سربلندی ایران اسلامی در مقابل استکبار دانست و افزود: تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب ایران را از گردنه های سخت عبور داده است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha