پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام دری نجف آبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، آثار و برکات انقلاب ایران را فرامرزی دانسته و گفت: دشمنان انواع توطئه، ترور، جنگ، هجمه فرهنگی و سیاسی و ... را علیه ایران انجام دادند و در نهایت با شکست مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی،  پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن، در صحن جامع رضوی گفت: انقلاب اسلامی جز با مجاهدت های عارف، و عالم استکبارستیزی چون آیت الله العظمی امام خمینی (ره) و همراهی ملت غیور ایران به پیروزی نمی رسید و اگر هم به پیروزی دست می یافت در مواجهه با توطئه ها و فتنه انگیزهای دشمنان به شکست ختم می شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی درادامه به تفاوت انقلاب اسلامی با سایر انقلاب ها اشاره کرد و ابراز داشت: وجود رهبران عالم و خداشناس موجب تمایز این انقلاب از سایر انقلاب ها و آرمان های سایر ملت ها است .

وی با اشاره به گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی ، ادامه داد: دشمنان انواع توطئه، ترور، جنگ، هجمه های فرهنگی و سیاسی و ... را علیه حکومت اسلامی ایران انجام دادند و در نهایت با شکست مواجه شدند.

آیت الله دری نجف آبادی یادآور شد: آمریکا با ایجاد فتنه های مختلف، به دنبال براندازی نظام اسلامی بود و تلاش داشت جایگاه بین المللی ایران را از بین ببرد که خوشبختانه همیشه با شکست مواجه شده است .

وی با اشاره به این که سرعت تحولات در همه بخش های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... ایران در این 36 سال بسیار متفاوت از گذشته بوده، به رشد و خودکفایی در حوزه های مختلف پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آثار و برکات این انقلاب در خارج از مرزها به ویژه کشورهای منطقه خاورمیانه چشمگیر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که حضور ایران در منطقه و نقش آیت الله العظمی سیستانی و سایر علما و سپاه بدر در عراق، این کشور را به پیروزی نزدیک کرده است، ابراز داشت: سپاه بدر امروز بازوی قدرتمندی برای اسلام و مکتب اهل بیت (ع) است؛ زیرا مقابل داعش ایستاده و این گروه تروریستی را از بسیاری از نقاط عراق بیرون رانده است.

امام جمعه اظهار کرد: آمریکایی ها، فرانسوی ها و صهوینست ها باید دست از لجاجت و عناد با اسلام بردارند و هر روز یک سلمان رشتی جدیدی علم نکنند، زیرا این کاریکاتورهای رذیلانه و خبیثانه لایق خودشان است.
وی خاطرنشان کرد: آنان می خواهند با مطرح کردن مساله ایران و اسلام  هراسی قدرت مسلمانان را بشکنند، اما بدانند که یک میلیارد و 700 میلیون مسلمان دنیا پای شخصیت با عظمت پیامبر اسلام (ص) ایستاده و هیچ توهینی نسبت به مقدسات خود را نمی پذیرند.
آیت الله دری نجف آبادی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به این که نخستین عاملی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشت، بیداری ملت و امت بزرگ بود که باید با صداقت و امانتداری این انقلاب را حفظ و به وظیفه خود در این زمینه عمل کنیم، افزود: ملت ایران باید این پرچم را به دست صاحب اصلی اش یعنی حضرت امام زمان (عج) برساند و برای اینکه این رسالت بزرگ را انجام دهد باید همه عواملی که تا امروز در تداوم انقلاب نقش داشته اند را با تمام قدرت حفظ و تقویت کند.

برپایه این گزارش، پس از سخنرانی آیت الله دری نجف آبادی، قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن قرائت شد و مردم مشهد با فریاد "الله اکبر" تمام بندهای آن را تایید کردند و در جوار بارگاه حضرت رضا(ع) تاکید کردند که بازهم در مقابل دشمنان این سرزمین خواهند ایستاد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha