پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
22 بهمن

حوزه/ مردم آگاه ایران اسلامی با حضور گسترده در صحنه دفاع از انقلاب و نظام، حمایت قاطع خود را از رهبری، دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان اعلام می کنند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، ائمه جمعه استان اصفهان در سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی ایران، خواستار حضور شکوهمند مردم انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن و تجدید میثاق مجدد با شهیدان و مقام معظم رهبری شدند.

 حجت الاسلام اباصلت غفاری، امام جمعه فریدونشهر، به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت : همه ما وظیفه داریم با توجه به حوادث منطقه و جایگاه ایران در خاورمیانه، هرچه باشکوهتر و گسترده تر در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کنیم.

 حجت الاسلام محمد جواد محمدی، امام جمعه مبارکه نیز بر حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای خلق حماسه ای بزرگ تاکید کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکسته شدن نظام 2500ساله شاهنشاهی، دین اسلام فعالیت خود را در عرصه جهانی آغاز کرد و اکنون فکر و اندیشه انقلاب اسلامی روز به روز در جهان گسترش پیدا می کند.

 حجت الاسلام قاسم باقریان، امام جمعه زرین شهر هم با بیان اینکه انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، باعث احیای اسلام شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایمان مردم را بارور کرد.

وی با بیان این که باید نسل جوان را با دستاوردهای انقلاب آشنا کرد، ابراز داشت: همه ما در روز 22 بهمن قدرت و صلابت انقلاب و اسلام اصیل را به جهانیان نشان خواهیم داد .

 حجت الاسلام  سید علی آل داود، امام جمعه موقت خوربیابانک نیز گفت: با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن به دنیا می فهمانیم که بر آرمان های انقلاب پافشاری می کنیم و همچنان دنباله رو امام (ره) و شهدا هستیم.

حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان  هم  در سخنانی گفت: مردم آگاه ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، حمایت قاطع خود را از رهبری، دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان اعلام می کنند.

 حجت الاسلام روح الله امینی، امام جمعه نطنز نیز  تاکید کرد: راهپیمایی با شکوه 22 بهمن امسال به طور قطع دشمنان را دچار هراس کرده و برای کشورهای اسلامی و دوست امیدآفرین است.

 وی با تاکید  برضرورت حضور حداکثری در این راهپیمایی، خاطرنشان کرد: رسانه های مغرض و بیگانه به طور قطع همانند سال های گذشته، وقایع و رویدادهای کشورمان را در این روز رصد می کنند.

حجت الاسلام  مرتضی ملکیان، امام جمعه شاهین شهر نیز با اشاره به جایگاه ایران در جهان، ابراز داشت: همه سعی کنیم با حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن همچنان در راه یاری اسلام قدم برداریم و بر حراست از آرمان ها و اصول انقلاب و شهدا تاکید کنیم.

 حجت الاسلام محمدرضا اسماعیلی، امام جمعه گلپایگان هم  با بیان این که با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نقشه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب می‌کنیم، تصریح کرد: پاسخ یاوه‌گویی استکبار جهانی را در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر‌اسرائیل» خواهیم داد.

حجت الاسلام حسین رجایی پور،امام جمعه سمیرم نیز ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، پیام عزت و سربلندی ایران و مایه شکست دشمنان نظام اسلامی است.

 حجت الاسلام  مسعود سرافراز، امام جمعه برخوار نیز تاکید کرد: شرکت گسترده مردم آگاه و بیدار در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر به دشمنان خارجی و داخلی خواهد فهماند که بر پیمانی که با امام خویش بسته ایم، پایبندیم و هیچ توطئه نظامی، اقتصادی و فرهنگی ما را از صحنه‌ خارج و نسبت به اسلام و انقلاب دلسرد نمی‌کند.

 حجت الاسلام علیرضا طاحونی، امام جمعه تیران نیز گفت: مردم ایران با عزم راسخ روز 22 بهمن در راهپیمایی عظیم شرکت می‌کنند و پاسخ کوبنده‌ای به توطئه‌های اخیر دشمنان خواهند داد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha