جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله امینی

حوزه/ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیام حضور گسترده ملت برای دولت‌های استکباری این است مردم ایران اهل مقاومت هستند و با تمام وجود از نظام اسلامی دفاع کرده و خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله امینی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از حضور پرشور ملت ایران و مردم شریف قم در راهپیمایی گسترده 22 بهمن، اظهار داشت: باید روز یوم الله 22 بهمن را به عموم ملت ایران اسلامی تبریک گفته و از حضور پر افتخارشان قدردانی نمود.

وی با اشاره به دو پیام مهم راهپیمایی 22 بهمن، ابراز داشت: پیام اول به کشورهای منطقه و مسلمان است که ما می‌خواهیم به طور مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی کرده و برای سر افرازی اسلام به هم کمک نمائیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: این حضور گسترده ملت یک پیام مهم  دیگر برای دولت‌های استکباری دارد؛ و آن این که شما مردم ایران را در طول این مدت به خوبی شناخته اید و می‌دانید اهل مقاومت هستند و با تمام وجود از نظام اسلامی دفاع کرده و خواهند کرد.

آیت الله امینی تصریح کرد: دولت های استکباری بهتر است دست از شرارت بردارند و با مردم ایران بسازند؛ چرا که ملت ایران دست از خواسته های خود بر نمی دارند.

وی با بیان این که ملت ایران زورگو نیست و زور را نمی پذیرد، اظهار داشت: بهتر است قدرت های استکباری به خود بیایند و با مردم ایران به خوبی بسازند.

آیت الله امینی افزود: دولت‌های استکباری بدانند ملت ایران برای دفاع از کشور هر مشکلی را تحمل خواهند کرد به همین دلیل به نفع  آنهاست که دست از زورگویی بردارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان بر ضرورت وحدت در جامعه تاکید کرد و گفت امیدواریم نتایج انسجام بخش در کشور با گفت و گوی سازنده که مورد تایید رهبری است به نتیجه مطلوب برسد که این مسئله برای عموم مردم و کشورهای منطقه موثر است.

انتهای پیام 33/ 313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha