پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام نظری منفرد

حوزه / استاد حوزه علمیه قم با تقدیر از حضور میلیونی و حماسی در 22 بهمن گفت: این سرمایه عظیم نشان دهنده قدرت ملت ایران است و قطعا باعث تقویت انقلاب اسلامی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد در حاشیه راهپیمایی 22بهمن  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت:36 سال از انقلاب می گذرد و امروز شاهد حضور جوانانی هستیم که حتی سال ها بعد از انقلاب به دنیا آمده اند این حضور بیانگر حاکمیت اصول واحد و رسوخ ناپذیر است .

وی افزود: اصول انقلاب اسلامی و اهداف آن عقلایی است و بر پایه رهبری فقیهی عادل، آگاه به زمان و دانشمند به امور فرهنگی حتی سیاسی است که این انقلاب را در این شرایط حساس به خوبی هدایت کرده است.

این استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: انقلاب اسلامی اصولی ثابت دارد و  این اصول غیر قابل تغییر است از جمله آن حفظ استقلال است؛ قطعا آرمان استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی آرمان‌هایی نیستند که با گذشت سال و زمان رنگ ببازد.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما امروز از  اسلام  و ارزش های متعالی حمایت می‌کنند که سرمایه‌های عظیم خود را برای آن گذاشته اند،  امروز خون شهدا پایمال نشده و مردم به خوبی نشان دادن داد که مسیر آنها را طی خواهند نمود.

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد در پایان گفت: این سرمایه عظیم نشان دهنده قدرت ملت ایران است و قطعا باعث تقویت انقلاب اسلامی خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha