سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ائمه جمعه

حجت الاسلام صالحیان گفت: ائمه جمعه در خط مقدم شنونده بسیاری از مشکلات مردم هستند و نهاد نماز جمعه هم حلقه واسط بین حاکمیت و مردم است، لذا گردهمایی امروز تحت عنوان مطالبات مردم از فعالان اقتصادی در زمینه معیشت و اقتصاد، به میزبانی اتاق بازرگانی، صنعت و معدن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محمد رضا صالحیان، عصر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون چرایی برگزاری نشست هم اندیشی ائمه جمعه با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: ائمه جمعه از مردم و با مردم است، لذا یک امام جمعه باید درد دل مردم را بشنود و مطالبات آنان را پیگیری کند.

وی بیان کرد: ائمه جمعه هم در خط مقدم شنونده بسیاری از مشکلات مردم هستند و هم نهاد نماز جمعه حلقه واسطی بین حاکمیت و مردم است، لذا گردهمایی امروز تحت عنوان مطالبات مردم از فعالان اقتصادی در زمینه معیشت و اقتصاد، به میزبانی اتاق بازرگانی، صنعت و معدن برگزار شد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با بیان اینکه به طور قطع ظرفیت خطبه های نماز جمعه در بیان مشکلات مردم و ارائه راهکارها برای برطرف ساختن آنها می تواند بسیار موثر باشد، تصریح کرد: در این گردهمایی سخنان ائمه جمعه را پیرامون مباحث اقتصادی می شنویم و در مقابل نظرات کارشناسان و فعالان اقتصادی استان را شنوا هستیم تا ائمه جمعه بتوانند مباحث اقتصادی و راهکارهای لازم را در خطبه ها به روز تفسیر و تبیین کنند.

وی افزود: ما امروزدر جنگ اقتصادی هستم، که یک طرف جبهه مقابله با این جنگ، برطرف ساختن بیکاری، تورم، اشتغال زایی و رونق اقتصادی و تولید است و طرف دیگر هم با همدلی ها به وجود می آید.

حجت الاسلام صالحیان عنوان کرد: در حوزه فرهنگ که سرداران بزرگ فرهنگ یعنی ائمه جمعه و در حوزه اقتصادی، فعالان اقتصادی نیز حضور دارند، باید با مشارکت و همدلی یکدیگر بتوانند در مقابل جنگ اقتصادی ایستادگی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha