یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
صالحیان مساجد اصفهان

حوزه/ رئیس دفتر شورای سیاست ‌گذاری ائمه جمعه استان اصفهان بیان کرد: ماه رمضان، بهار قرآن، خودسازی و عبادت و تمرین داشتن زندگی سالم است و بهره مندی از فیوضات آن ، انسان را به قله های سعادت خواهد رساند.

 حجت الاسلام  محمد رضا صالحیان ، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در اصفهان، با اشاره به ضرورت استفاده معنوی از ضیافت الهی، گفت: ماه مبارک رمضان نعمتی بسیار بزرگ و موهبتی عظیم است که بی تردید با بهره مندی از فیوضات آن، انسان را به قله های سعادت خواهد رساند.

وی با اشاره به دعاي چهل و پنجم صحيفه سجاديه، ادامه داد: ماه رمضان ماهي است كه نفس كشيدن در آن تسبيح خدا و خوابيدن در آن عبادت محسوب مي شود.

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست ‌گذاری ائمه جمعه در اصفهان با اشاره به اینکه امام سجاد (ع) از خداوند می خواهد که به دل آنها معرفت و شناخت خودش را عطا کند، تاکید کرد: باید همه افراد دعا کنند تا خداوند به آنها معرفت داده و فرصت شناخت خداوند به آنها عطا شود.

حجت الاسلام صالحیان با بیان اینکه ماه رمضان تمرینی برای داشتن زندگی سالم و دور شدن از آفت ها است، تاکید کرد: باید از غیبت کردن، تهمت زدن، افترا، توهین و بداخلاقی، در خانواده، محل کار و... دوری کنیم.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان، ماه نزول قرآن است، خاطرنشان کرد: ماه رمضان، بهار خودسازی، عبادت و بهار قرآن است و باید لحظات این ماه را مغتنم بشماریم و از خداوند هدایت و عنایت او را طلب کنیم و با اتکا و اعتماد به خداوند متعال در مسیر بندگی و عبودیت الهی پیش برویم تا زمینه ساز ظهور نورانی حضرت ولی عصر (عج) باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha