چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 347584
۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
حجت الاسلام یعقوبی امام جمعه شهرضا

امام جمعه شهرضا گفت: ما از تهدیدها و تحریم های بین المللی استفاده کرده و توانستیم قدرت علمی خود را به دنیا نشان دهیم، اما اگر این فرصت ها پیش نمی آمد، اکنون صاحب این قدرت نبودیم.

حجت الاسلام سیف الله  یعقوبی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در اصفهان با اشاره به فرا رسیدن 20 فروردین ماه روز ملی فناوری هسته ای در کشور، اظهار داشت: هرچه ما بتوانیم از نیروهای بومی و داخلی در کشور استفاده کنیم نتیجه آن تقویت بنیه اعتقادی، فناوری، افزایش قدرت و بینش علمی جوانان ما خواهد بود.

وی ادامه داد: استعدادهای خوبی در سطح ایران اسلامی و دانشگاه ها داریم که مسئولان امر باید این نوع استعدادها را به فعلیت برسانند.

امام جمعه شهرضا تاکید کرد: با یاری خداوند این استعدادها به فعلیت رسیده و سبب شد روزی به نام روز ملی فناوری هسته ای در تقویم رسمی کشور ثبت شود که این امر افتخاری برای جهان اسلام، تمام رزمندگان و آزادیخواهان واقعی در سطح جهان است.

وی تصریح کرد: ما از تهدیدها و تحریم های بین المللی استفاده کرده و توانستیم قدرت علمی خود را به دنیا نشان دهیم اما اگر این فرصت ها پیش نمی آمد اکنون صاحب این قدرت نبودیم.

حجت الاسلام یعقوبی بیان داشت: رئیس جمهور آمریکا چندی پیش اعلام کرد که ما نمی توانیم در برابر ایران ایستادگی کنیم این کشور 8 سال در دوران جنگ ایستادگی کرده و دارای مردم مقاومی است.

وی به شعار داشتن حق مسلم حقوق هسته ای اشاره کرد و افزود: دیدگاه هایی که در سطح کشور بیان می شود آن چیزی است که تبیین، تقویت و بنیانش به دست مقام معظم رهبری است؛ همه هموطنان باید بدانند رهبری همچون دیده بانی قوی مسائل کلان کشور را رصد می کنند.

امام جمعه شهرضا خاطرنشان کرد: هرچیزی که حق باشد ما باید آن را درخواست کنیم و در پی کسب آن باشیم.

وی تاکید کرد: اگر عدالت در جهان حکمفرما بود حق هسته ای به ما داده می شد اما به سبب عدم وجود عدالت در دنیا، ما باید خودمان حقوق هسته ای را بگیریم.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به شکوفا شدن استعدادها در کشور، گفت: ما در حال حاضر اثر این شکوفایی ها را در درمان، ساختن دارو و دیگر مایحتاجمان مشاهده می کنیم.

وی اضافه کرد: ما باید در خصوص حقوق هسته ای ایستادگی کرده و تا آخرین مرحله نیز مقاومت و ایستادگی کنیم و آن چه را که رهبر معظم انقلاب خواستارش هستند، قطعا دنبال کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha