جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 347542
۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
حبیب الله موسوی - کرمانشاه

حوزه / مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: دانش هسته‌ای ایران حاصل مجاهدت علمی دانشمندان ایرانی و نشانه اقتدار و عزت ملت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه ضمن تبریک روز ملی فن آوری هسته ای اظهار داشت: این دانش مرهون تلاش و مجاهدت علمی فرزندان برومند این مملکت است که با جدیت فراوان در این راه و تحمل سختی‌ها در دوران اعمال تحریمها بدست آمده و پیروزی بزرگی برای انقلاب و اسلامی و مایه عزت و اقتدار ملی مردم ایران در سطح جهان است.

وی گفت : امروزه حفظ فرهنگ ملی مخصوصاً فرهنگ اصیل ایران متمدن که آن‌را از اسلام اخذ نموه، از دغدغه های علما ، مسئولین نظام و دل‌سوختگان کشور است و حفظ دست‌آوردهای عظیم و بزرگ اسلامی را بر خود فرض می‌دانیم، لذا همه باید در این راه کوشا باشند .

حجت الاسلام موسوی افزود : ما دارای فرهنگ و دانش غنی اسلامی هستیم و حتی می توانیم آن‌را به کشورهای مختلف دنیا صادر کنیم و این یکی از بهترین راه‌های جلوگیری از ورود فرهنگ بیگانه به کشور است؛ لذا باید با تلاش و پیگیری مجدانه درصدد باشیم تا از فنون و تکنولوژی غربی استفاده نکرده و مانع از ورود آنها در تمامی زمینه به داخل کشور شویم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه یاد آور شد :امروزه ما در زمینه دانش هسته ای پیشرفت های خوبی داشته ایم، لذا باید سعی نماییم از دیگر کشورها عقب نمانیم، زیرا این مهم علاوه بر اقتدار جهانی و پیشرفت های اقتصادی و مادی در زمینه های مختلف، می تواند زمینه ساز صدور  فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha