یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
راهپیمایی

طلاب و روحانیون رزمی تبلیغی تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) در اطلاعیه ای از امت شهید پرور ایران اسلامی برای حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی 22بهمن دعوت کردند.

 به گزارش خبرگزاری حوزه در بخشی از این اطلاعیه آمده است: امسال در حالی سی وپنجمین سالگرد انقلاب شکوهمندمان را جشن می گیریم که آثار یاس و ناامیدی از ساقط نمودن این نظام مردمی،در سخنان سردمداران آمریکای جنایتکار ،وضوح بیشتری پیدا کرده است.حقد و کینه و درماندگی در مقابل این نظام مقدس که پیشرفت وحرکت رو به جلو آن روز به روز نمود بیشتری پیدا می کند،دشمن را وادار به یاوه گویی کرده است.

این بیانیه می افزاید؛امروز جا دارد آن جمله باصلابت و تاریخی شهید مظلوم انقلابمان را نثار این دشمن غدار کنیم که :"ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر"، آری آنچه دشمن را زبون وخوار وعصبانی کرده است ،عدم تاثیر ترفندها ونقشه های شوم35 ساله  استکبارهمراه با صرف هزینه های سرسام آوردرایجاد انحراف و سنگ اندازی در مسیر رشد وتعالی این انقلاب است.

در این بیانیه آمده است:این برهه 35 ساله پس از انقلاب اسلامی با کدامین برهه از تاریخ ایران قابل مقایسه است؟

به غیر از این سالهای طلایی که ملت ورهبر دوشادوش یکدیگر با تاسی از دستورات حیات بخش اسلام ناب محمدی (ص)روز به روز قله های ترقی وکمال را به سرعت پیمودند و پیشرفتهای خیره کننده خود را به رخ جهانیان کشاندند،در کدامین برهه از تاریخ طولانی این مرز وبوم چنین افتخاراتی را می توان ملاحظه نمود؟

طلاب رزمی تبلیغی تیپ امام صادق (ع) تصریح کرده اند:مگر نه این است که در سایه حکومتهای طولانی سلاطین نالایق ،به رشد وتعالی وعزت  این ملت وقعی نهاده نشد وهمواره در مقابل هرمتجاوزی سر تسلیم فرود آوردیم؟!

این انقلاب مقدس به جهان ثابت کرد که تنها نظامی که می تواند دین ودنیای مردم را تامین کند ،نظام برخاسته از ولایت فقیه است.درسایه این نظام مقدس است که شرافت و اقتدار ملت حفظ شده واستعدادهای بالقوه آنان به فعلیت رسیده وروز به روز بر مجد وعظمت آنان افزوده می شود.

در ادامه تاکید شده است:طلاب و روحانیون تبلیغی رزمی تیپ 83 امام جعفر صادق (ع) ضمن تبریک این ایام خجسته به ملت شریف و بصیر ایران اسلامی،از آحاد ملت دعوت می نماید تا در این زمان حساس که یاوه گوئیهای دشمنان قسم خورده ملت ایران افزون شده ،پرشور تر از گذشته به نداء رهبر فرزانه ودیگر دلسوزان انقلاب جواب مثبت داده و با حضور حماسی در راهپیمایی 22بهمن  جلوه ای دیگر از شکوه و اقتدار و ایمان ملت با آرمانهای بلند انقلاب را بر صفحه خیابانهای ایران اسلامی نقش ببندند وهمراه با خروش بانگ "مرگ بر آمریکا" و"مرگ براسرائیل"به شیطان بزرگ اعلام نمایند که  نه تنها تحریمها وتهدیدهای توخالی آنان در اراده پولادین این ملت شهادت طلب کمترین تاثیری نداشته و ندارد؛ بلکه این ملت بزرگ  را در تلاش برای عدم وابستگی وخودکفایی هر چه بیشتر مصمم تر کرده است .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha