دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید محمد حسینی اردکان

حوزه/ امام جمعه اردکان گفت: باید از تلاش تیم مذاکره کننده ایرانی تقدیر کرد، چرا با توکل به خدا و عنایت اهل بیت(ع)، با قدرت و شجاعت در برابر زیاده خواهی غرب ایستاد.

حجت الاسلام سید محمد حسینی در گفتگو با خبرنگار گروه استان ها خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5، گفت: تیم مذاکره کننده حقا و انصافا توانست در مذاکرات از حق قانونی هسته ای ایران دفاع کند.

امام جمعه اردکان افزود: اگر مذاکرات به خوبی به پیش برود قطعا مشکلات دیگر برطرف خواهد اگر چه بخشی از مشکلات مربوط به موضوع هسته ای نیست.

 وی با بیان این که غربی ها به خوبی می دانند ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست و رهبر معظم انقلاب بارها بر این مسئله تأکید کرده اند، ابراز داشت: فشارهای فراوان غرب بیانگر این حقیقت است که نمی خواهند کشور و نظامی به نام جمهوری اسلامی ایران وجود داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: موضوع هسته ای تنها بهانه و اهرمی برای فشار و تحریم اقتصادی است و آنها با این بهانه ها می خواهند چهره ایران را در منطقه و دنیا تخریب کنند.

امام جمعه اردکان در پایان گفت: باید از تلاش تیم مذاکره کننده ایرانی تقدیر کرد، چرا که با توکل به خدا و عنایت اهل بیت(ع)، با قدرت و شجاعت در برابر زیاده خواهی غرب ایستاد.

 انتهای پیام 40/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha