جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مذاکرات لوزان

حوزه/ فعال فرهنگی شیراز، با اشاره به تلاش های تیم هسته ای ایران در مذاکره با گروه 1+5، گفت: نباید تلاش های دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده را نادیده گرفت، بلکه باید از فرصت های جهانی استفاده کرد.

حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اشاره به بیانیه هسته ای لوزان سوئیس، گفت: وقتی که توافقی صورت می گیرد باید دو طرف به آن پایبند باشند و در تفاهم نامه لوزان باید به همه چیز توجه داشت.

فعال فرهنگی شیراز تصریح کرد: اگر امروزه به نتیجه رسیده ایم، مطمئناً ماحصل عزت طلبی و غیرت مردم ایران و تلاش تیم مذاکره کننده است.

وی با اشاره به تلاش های تیم هسته ای ایران در مذاکره با گروه 1+5،  افزود: نباید تلاش های دکتر ظریف و تیم مذاکره کننده را نادیده گرفت، بلکه باید از فرصت های جهانی استفاده کرد.

حجت الاسلام انجوی نژاد خاطرنشان کرد: ما بر حقوق مسلم هسته ای خود پافشاری کرده و هرگز رژیم عضو جامعه روحانیت شیراز یادآور شد: صهیونیسم جهانی برای به زانو در آوردن ملت ایران تلاش می کند، ما نیز باید و باید با تکیه بر ظرفیت های درونی و استفاده از تولیدات داخلی، نقشه های استکبار را خنثی کنیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha