پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صالحی منش

حوزه/ استاندار قم با اشاره به دستاورد هسته اي تيم ديپلماسي كشور، دستيابي به توافق نهايي بر اساس بيانيه ي صادره را موجب رشد و پيشرفت كشور در زمينه هاي مختلف از جمله هسته اي و اقتصادي دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمين محمد صادق صالحي منش پيش از ظهر امروز در جلسه شوراي اداري استان قم، طي سخناني با بيان اينكه سال 93 سالي پر تلاش براي همه ي مديران استان بوده است از زحمات و جديت مديران در انجام كارهاي مهم صورت گرفته قدرداني كرد.

استاندار قم افتتاح صحن شرقي و كتابخانه حرم مطهر و بهره برداري از آزادراه قم- گرمسار طي سفر هيئت دولت به قم را مورد توجه قرار داد و با اشاره به تصويب دو طرح مهم قطار سريع السير تهران- قم- اصفهان و بيمارستان 1000 تختخوابي افزود: مهمترين دستاورد اين سفر تجلي رابطه و تعامل بسيار خوب دولت با مراجع عظام تقليد و حوزه هاي علميه بود.

وي در ادامه با تاكيد بر تلاش براي اجرايي نمودن منويات رهبر معظم انقلاب در رابطه با همدلي و همزباني دولت و ملت تصريح كرد: مسئولان بايد روحيه ي برادري و مسئوليت پذيري را در جامعه گسترش دهند.

حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش با اشاره به تبحر و شجاعت دستگاه ديپلماسي كشور در مذاكره با گروه 1+5 خاطرنشان كرد: دستيابي به توافق هسته اي در سايه ي حفظ عزت ملت ايران دستاوردي بود كه به عنوان رويدادي مهم و تعيين كننده در تاريخ ايران ثبت خواهد شد.

استاندار قم تصريح كرد: اگر منصفانه قضاوت كنيم اين توافق بسيار جامع بوده و موجب رشد و تعالي ايران اسلامي در زمينه ي هسته اي و اقتصادي خواهد شد.

نماينده عالي دولت در استان با بيان اينكه توجه دولت طي دو سال اخير تنها در زمينه ي سياست خارجي معطوف نبوده است، به دستاوردهاي دولت در زمينه ي داخلي و مسائل اقتصادي و فرهنگي كشور پرداخت و افزود: دولت با نگاه به آينده و برنامه ريزي عملي زمينه ساز حل بسياري از مشكلات داخلي در اين مدت بوده است.

حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش همچنين به برنامه هاي خود در سال 94 اشاره و تصريح كرد: ايجاد ثبات و رونق محيط هاي كسب و كار، توجه جدي به محيط زيست استان و امنيت بيش از پيش شهروندان از جمله برنامه هاي مهم در سال جاري خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha