جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حبیب الله موسوی - کرمانشاه

حوزه/ دشمنان بدانند که مذاکره و گفتگو به معنای تن دادن به خواسته های زورگویانه آنها نیست، بلکه نشانه بینش بالای ملت ایران است و هرگز از حقوق خود کوتاه نمی آیند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اهمیت مذاکرات هسته ای، اظهار داشت: در راس نظام اسلامی ایران، فقیهی توانا و با تفکری جهانی قرار دارد که همواره رهنمودهای ایشان گره گشای مشکلات بوده و در بحث هسته ای نیز همانند سایر برنامه ها تابع ولایت فقیه هستیم.

وی با اشاره به ماجرای جنگ صفین، در پاسخ کسانی که معتقدند نباید مذاکره کنیم، گفت: مقام معظم رهبری بنا بر مصلحت نظام و در پاسخ به کسانی که ادعا دارند ایران در پی سلاح هسته ای و حامی تروریسم است، مذاکرات را  راهی برای احقاق حقوق ملت دانسته و این مسئله نشان از درایت مقام معظم رهبری دارد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: دشمنان ایران اسلامی بدانند که مذاکره و گفتگو به معنای تن دادن به خواسته های زورگویانه آنها نیست، بلکه نشانه بینش بالای مردم ایران است که به دنبال رسیدن به حقوق و خواسته های قانونی بوده و هرگز از حقوق خود کوتاه نمی آیند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان یاد آور شد: ما باید مواظب باشیم که دچار افراط و تفریط نشویم و در راه احقاق حقوق خود محکم و استوار بایستیم و همواره تحت فرامین مقام معظم رهبری، آماده پاسداری و صیانت از اسلام و انقلاب اسلامی باشیم، چرا که انقلاب ثمره خون شهداست.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha