پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 345012
۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲
قرآن

حوزه / معاون آموزش و پژوهش حوزه کرمانشاه با بیان این‌که قرآن نسخه شفا بخش بشریت است، گفت: امروز باید روحانیون به استخراج آموزه های این کتاب دینی اهتمام داشته باشند.

حجت الاسلام برهان قلعه بالایی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه، جایگاه فراگیری علوم قرآنی را در مساجد عنوان کرد و اظهار داشت : کسی می تواند علم قرآنی را بیابد که  آن را در مسجد فرا گرفته باشد، چرا که نور با نور همراهی دارد و در مسجد به انسان علم قرآن می‌دهند.

وی موفقیت در زندگی را در گرو حرکت در مسیر قرآن دانست و  افزود: هم‌اکنون همه کتاب‌های آسمانی تحریف شده‌اند و تنها قرآن است که دچار تحریف نشده، نور آن باقی مانده و تمام نشدنی است، لذا ما باید از آن بیشترین بهره را برای رشد و تعالی خود بگیریم.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه قرآن نسخه شفا بخش بشریت است، گفت: امروز باید روحانیون به استخراج آموزه های این کتاب دینی اهتمام داشته باشند.

وی تاکید کرد: باید حقایق قرآنی را با جان و دل بپذیریم، سطوح مختلف آن را فرا گرفته و در معرفت و شناخت از قرآن به انبیای الهی شبیه شده و آنها را الگو قرار دهیم.

حجت الاسلام قلعه بالایی، برگزاری کلاس های آموزشی، را برای بالا بردن سطح معرفت قرآنی افراد بسیار موثر دانست و گفت :بایدمعرفت به محتوای قرآن داشته باشیم، چرا که اگر تمام وجودمان قرآنی شود، سعادت در زندگی از آن ما خواهد بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha