جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حبیب الله موسوی - کرمانشاه

حوزه/ مدیره حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: امروز باید راه درمان و مقابله با تهدیدهای دشمن شناخته شده و راه حل مطمئن و دقیق ارائه گردیده و به دشمن اجازه قدرت نمایی و عرض اندام داده نشود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از کرمانشاه، حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی،  در جمع طلاب این استان  با بیان اینکه باید تمام زوایای نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی مورد توجه قرار گرفته و از آن غافل نشویم اظهار داشت : این موضوع به توجه  بیشتری نیاز دارد و زاوایای موضوع باید بیشتر روشن گردد؛ زیرا تنها به جوانان اروپایی معطوف نمی شود و نیاز است مفاد و مواد آن برای جوانان میهن اسلامی هم روشن و تبیین گردد.

وی افزود: با اینکه در حکومت ولایی و اسلامی زندگی می کنیم و همه مردم بصیر هستند اما تببین جوانب کار ضروری بنظر می رسد؛ زیرا برای جوانان ما تنها شناخت دشمن و یا تبیین خط و خطوط آنها کافی نیست و باید راه درمان و مقابله با تهدیدهای دشمن شناخته شود و راه حل مطمئن و دقیق ارائه گردد و به دشمن اجازه قدرت نمایی و عرض اندام داد نشود.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه افزود: انتظار می رود دست اندرکاران فضا های مجازی و مطلعین از موضوع در دولت  و نهادهای دولتی و کلیه موسسات در این زمینه تمامی تلاش و امکانات خود را بکار بگیرند.

وی عنوان کرد : هدف از این موضوع روشنگری برای همه جهانیان است و همه باید از این موضوع  مهم آگاهی لازم را داشته باشند و تلاش  خود را در نیل به هدف بکار گمارند تا تمام مردم دنیا از اهدف بلند و آرمانی آن آگاه شوند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha