شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
موسوی کرمانشاه

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه با مدیر و معاونان حوزه کرمانشاه دیدار و راههای تعامل و همکاری بیشتر این دو نهاد مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش خبرنگار «حوزه» از کرمانشاه، مدیرکل و معاونان اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با  مدیر و معاونان حوزه علمیه این استان  دیدار و گفتگو  کرده  و راههای تعامل و همکاری بیشتر این دونهاد فرهنگی و تاثیر گزار در امور اخلاقی و تهذیبی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 حجت الاسلام موسوی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، به وظایف مهم و خطیر این دو نهاد مهم و نقش سازنده آنها در جامعه و زندگی روزمره مردم اشاره کرد و ابراز امیدواری نمود که با همکاری بیشتر و بهتر بتوان خدمات بیشتری را به طلاب و مردم جامعه ارائه دهیم .

وی از تشکیل تشکلهای حوزوی و تقویت صندوقهای قرض الحسنه طلاب با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه خبر داد و افزود : حوزه استان  برنامه هایی در دست دارد تا ازطلابی که دارای مشکلاتی خاص بوده و نیاز به حامی دارند، حمایت شود.

حجت الاسلام حسینی اراکی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این دیدار  ضمن ابراز خرسندی از همکاری بیشتر و روابط صمیمانه با حوزه علمیه که از نهادهای مهم آموزشی و اخلاقی در کشور هست، ابراز امیدواری کرد این تعامل ثمربخش بوده و تاثیرات خوبی برای طلاب در پی داشته باشد.

حسینی اراکی در ادامه افزود : تمامی تلاش خود را بکار خواهیم گرفت که بتوانیم در هر زمینه ای که توان داریم با حوزه همکاری و همراهی نماییم و خدماتی را به طلاب ارایه دهیم و مساعدت لازم را با حوزه علمیه داشته باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha