پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 347423
۱۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
الله وردی

مدیر حوزه علمیه کرمان، با بیان اینکه تاکنون 600داوطلب ورود به این حوزه ثبت نام کرده‌اند، گفت: حوزه علمیه کرمان برای سال تحصیلی جدید پس از برگزاری آزمون و مصاحبه، 500 نفر از علاقه مندان به حوزه را پذیرش خواهد کرد.

حجت‌الاسلام حسین الله وردی، مدیر حوزه‌ علمیه کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری حوزه ، با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقمندان به ادامه تحصیل در حوزه‌ علمیه استان هم چنان ادامه دارد، اظهارداشت: حوزه علمیه کرمان از بین جوانان علاقه مند به تحصیل علوم حوزوی پذیرش می نماید.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز فصل پذیرش حوزه‌های علمیه سراسرکشور برای سال تحصیلی 95- 94، ثبت نام از علاقمندان به تحصیل در حوزه علمیه استان آغاز شده تاکید کرد: این ثبت‌نام ویژه برادران داوطلب حضور در حوزه علمیه استان است.

مدیر حوزه علمیه کرمان با اشاره به برخی از شرایط این پذیرش تصریح کرد: برادران واجد شرایط برای تحصیل در دوره بلند مدت و کوتاه مدت 5 ساله (سفیران هدایت) با توجه به شرایط اختصاصی هر دوره، می‌توانند به سایت معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور به آدرس اینترنتی www.howzeh-qom.ir مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام الله وردی، در بخش دیگری از سخنان خود،  با بیان اینکه تاکنون 600 داوطلب ورود به این حوزه ثبت نام کرده‌اند، خاطرنشان ساخت:  حوزه علمیه کرمان برای سال تحصیلی جدید پس از برگزاری آزمون و مصاحبه، 500 نفر از علاقه مندان به حوزه را پذیرش خواهد کرد.

به گفته وی ، هم اکنون 26 مدرسه علمیه در این استان  فعال بوده و 2 هزار و 100 طلبه در آن مشغول تحصیل می باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha