پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 346472
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۱
اعزام طلاب

حوزه / معاون امورطلاب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: طلاب کرمانشاهی در راستای ترویج علوم دینی، در ایام نوروز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می شوند.

حجت الاسلام حبیب باقری، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه، هدف این اردو را آشنایی طلاب جوان با شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و اظهار داشت : حدود صدو چهل نفر از طلاب و خانواده هایشان در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی تصریح کرد : این اردو به مدت چهار روز بوده و روز 29 اسفند سال‌جاری از مدرسه حضرت امام (ره) کرمانشاه اعزام خواهند شد؛ مراسم افتتاحیه برنامه در دوکوهه خواهد بود و روزچهارم در کنار گلزار شهدای اهواز به پایان خواهد رسید.

این مقام مسئول، افزود : مراسم سال تحویل، طلاب و خانواده هایشان همراه با برنامه‌های معنوی در کنار کربلای شهدای ایران اسلامی خواهند بود و به فرمایش مقام معظم رهبری یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نخواهد بود و این سعادتی بزرگ برای این افراد است که سال جدید را در این فضای معنوی آغاز نمایند.

معاون حوزه علمیه استان کرمانشاه افزود :این اردو سالهای قبل نیز برگزار گردیده است که طلاب از مناطق مختلف عملیاتی و صحنه های رشادت رزمندگان بازدید نموده و هدف اصلی آن اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا و جایگاه والای مقام شهید و شهادت و ایثار است که امیدواریم این عزیزان بهره کافی را از آن ببرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha