جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام واعظ موسوی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: بیانات رهبری درمورد مذاکرات هسته‌ایی کاملا به موقع بود چون بسیاری از دست‌های پیدا و پنهان در صدد دوقطبی کردن یاران نظام در مذاکرات بودند.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مذاکرات هسته‌ای  اظهارداشت: رهبری بیاناتی مبسوط و شفاف در مورد مذاکرات داشتند و از نظر فردی و اجتماعی وظیفه یک انسان مسلمان را تبیین کردند.

وی بیان کرد: با توجه به فضایی که در جامعه ایجاد شده بود نیاز بود در جمع کارگزاران کشور از طرف شخص ایشان راهنمایی‌های مناسبی انجام گیرد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه بیانات رهبری کاملاً به موقع بود به این دلیل که بسیاری از دست‌های پیدا و پنهان درصدد دوقطبی کردن یاران در مذاکرات بودند گفت: عده‌ای آنچنان مذاکرات را مثبت ارزیابی می‌کردند که برای رسیدن به توافق هرآنچه لازم است، باید بدهیم و عده‌ای نیز با توجه به خوی بدمنشی که در آمریکا سراغ داریم مذاکره با آمریکا و غرب را شایسته ایران اسلامی نمی‌دانند.

وی تصریح کرد: قبل از اینکه این بحث بر جامعه تأثیر بگذارد، رهبری مواضع حساس و شفاف خود را بیان کردند و همانطور که امسال را سال وحدت و همدلی نامیدند این بار نیز همه را به وحدت فراخواندند.

حجت الاسلام و المسلمین واعظ موسوی افزود: همانطور که سربازان کشور را برای مذاکره می‌فرستیم، لازم است که پشتیبانی لازم را نیز انجام دهیم و از تخریب و توهین آنها بپرهیزیم.

وی ابراز داشت: لازم است که این سربازان از پشت جبهه خیالشان راحت باشد و به عنوان سربازانی غیور که از طرف نظام اسلامی برای مذاکره انتخاب شده‌اند و مورد تائید رهبری و مردم هستند بتوانند با منطق قوی و برگرفته از فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی به بهترین نحو ممکن از حقوق ملت دفاع و حقانیت ما را در مقابل همه مخالفان به اثبات برسانند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بیانات رهبری اولاً دعوت به وحدت و همدلی بوده و ثانیاً قوت قلبی برای تیم مذاکره کننده و ایجاد اطمینانی برای ملت بزرگ ایران بود که این افراد مورد شناخت و تائید رهبری هستند گفت: البته باید توجه داشته باشیم که طرف مقابل هرگز شایسته اعتماد نیست و با خوش‌رویی کامل نمی‌توان به مذاکرات نگاه کرد اما اصل مذاکرات مورد توجه رهبری است.

وی بیان کرد: امیدواریم که با روالی که در مذاکرات مشاهده شده است هر روز زورگویی‌های این گروه به رهبری آمریکا روز به روز برای همگان مشخص شود که همین خود دستاورد بزرگی خواهد بود.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha