شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام اسکندری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: برای درک بیشتر جوانان از دستاوردهای انقلاب اسلامی باید زیبایی‌های انقلاب برای نسل جوان بازگو شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در هشتمین کارگاه آموزشی معاونان فرهنگی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی، بر لزوم برنامه‌ریزی عمیق به منظور بیان زیبایی‌های انقلاب برای نسل جدید تاکید کرد.

وی گفت: امسال با توجه به فرمایشاتی که مقام معظم رهبری در جمع مردم قم به مناسبت سالروز قیام 19 دی داشتند، وظیفه دستگاه فرهنگی حوزه دین برای بیان دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و پرونده سیاه دوران ستمشاهی مضاعف کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم سخنرانی ائمه جماعات و مبلغان در محافل عمومی و مساجد و برگزاری جلسات گفتمان دینی در دانشگاه‌ها و مدارس را در شناخت بیشتر نسل جوان با حقایق انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن موثر دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین  اسکندری تاکید کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند: دست‌هایی در کار است که چهره منفور رژیم شاه را بزک کنند و به کمک کسانی که با اصل نظام و انقلاب مخالف هستند، چهره دیکتاتور و فاسد و خفقانی رژیم سیاه شاه را تطهیر کنند، بنابراین همه دلسوزان و نخبگان انقلاب وظیفه دارند ضمن بازگویی حقایق دوران ستمشاهی برای نسل جوان، از دستاوردهای عظیم دوران انقلاب تکریم کنند.

وی اضافه کرد: درست است که مردم ما در برخی امور معیشتی با مشکلاتی مواجه هستند اما خدماتی که نظام جمهوری اسلامی به مردم ارائه کرده و عزت و اقتداری که این نظام در صحنه بین المللی دارد قابل قیاس با دوران قبل از انقلاب نیست.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha