پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام اسکندری

نظام اسلامی در طول 35 سال گذشته بیشترین لطمه را از بی‌بصیرتی و دنیاطلبی برخی عناصر داخلی خورده است.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در مراسمی که به مناسبت فرارسیدن دهه بصیرت و ولایت در مسجد جامع جعفریه برگزار شد، با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای متوقف کردن حرکت توفنده انقلاب اسلامی، اظهار کرد: خیلی‌ها فکر می‌کردند راه انقلاب بعد از ارتحال امام خمینی(ره) متوقف می‌شود اما این راه توسط خلف صالح ایشان، محکم ادامه یافت.

وی اضافه کرد: از ابتدای حرکت حضرت امام از 15 خرداد 42 تاکنون با وجود همه ادعاهایی که دشمنان داشتند، خارجی‌ها نتوانستند کوچک‌ترین لطمه‌ای به نظام اسلامی وارد کنند و اگر هم توطئه‌ای داشتند به نفع انقلاب اسلامی تمام شد اما متاسفانه هر چه ضربه خوردیم مربوط به عناصر داخلی است.

وی گفت: نظام اسلامی در طول 35 سال گذشته بیشترین لطمه را از بی‌بصیرتی و دنیاطلبی برخی عناصر داخلی خورده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم فتنه‌گری سال 88 را یکی از نمونه‌های واضح بی‌بصیرتی برخی افراد ذکر کرد و گفت: متاسفانه در سال 88 انقلاب به این زیبایی، انسجام مثال زدنی ملت، رهبری بی‌بدیل و این همه اقتدار جهانی و بین المللی که امروز نصیب ملت و نظام اسلامی ماست، دستخوش مقام پرستی عده‌ای قرار گرفت.

وی اظهار کرد: آیا رئیس جمهور شدن این قدر بااهمیت و باارزش بود که فداکاری انسان‌های بافضیلت و علمای بزرگوار، رنج‌های حضرت امام در دوران تبعید، قطره قطره خون شهدایی که در این مرزها ریخته شده و رنج‌هایی که امت اسلامی ما بردند تا این افتخار و عظمت به عنوان پشتوانه‌ای برای حرکت‌های رهایی بخش امت‌های اسلامی باشد، به پای آن ریخته شود؟

حجت‌الاسلام  والمسلمین اسکندری با بیان اینکه فتنه‌گران در اوج حماقت بودند، افزود: در خوشبینانه‌ترین حالت اگر بگوییم فتنه‌گران هیچ گونه وابستگی به عناصر بیگانه نداشتند، ولی در اوج جهالت و حماقت بودند.

وی اهانت به ساحت مقدس امام حسین(ع) در فتنه سال 88 را گناه نابخشودنی دانست و ادامه داد: فتنه‌گران به آبروی نظام، غرور ملت و به اعتبار مقام معظم رهبری که اقتدا به ایشان آرزوی آزادگان جهان است خدشه وارد کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم حماسه 9 دی 88 را همانند سیلی دانست که همه آلودگی‌ها را شست و ادامه داد: هیئت های مذهبی و مردم وفادار با حضور حماسی در این راهپیمایی به رهبر و مقتدایشان اعلام کردند که تنها نیستند.

حجت‌الاسلام اسکندری اضافه کرد: با وجود اینکه تمام دشمنان بسیج شدند تا مردم ما را فریب دهند ولی همه چشم‌ها و گوش‌ها متوجه فرمایشات مقام معظم رهبری بود و روز 9 دی، مهر بطلان بر همه حرکت‌های غلط زده شد و انقلاب اسلامی با همان صلابت در مسیر خودش حیات دارد.

وی با بیان اینکه پست‌ها و مقام‌ها برای خدمت به مردم است اظهار کرد: اگر کسی توانست در نظام جمهوری اسلامی از این مقام‌ها استفاده و به مردم خدمت کند، آن پست ارزش دارد، ولی کسی که از این موقعیت سوء استفاده و خدمت به مردم را فراموش کند و دنبال اغراض نفسانی خودش باشد در نزد انقلاب اسلامی، مردم و مقام معظم رهبری ارزشی ندارد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha