جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مححمد بازوند - صدا و سیمای  لرستان

حوزه/ مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان گفت:حماسه ۹ دی حرکتی معنوی و از سر شعور و آگاهی بود که توطئه فتنه گران را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، در آستانه حماسه ۹ دی محمد بازوند، مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان در نشستی با اعضای قرارگاه فرهنگی صاحب الامر(عج) ،با تشریح چگونگی بروز فتنه ۸۸ افزود:خروش حماسی مردم در این روز ،لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و این حضور باشکوه موجب شد نظام اسلامی بیمه شود.

وی با بیان اینکه ملت فهیم ایران اسلامی در حماسه ۹ دی بار دیگر ولایتمداری، حراست و صیانت از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به همگان ثابت کرد و اظهارداشت: مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی در این روز اوج بصیرت و آگاهی خود را در خنثی کردن نقشه های معاندان اسلام و نظام به نمایش گذاشتند.

مدیر کل صدا و سیمای استان لرستان با بیان اینکه حماسه ۹ دی به دنیا و مخالفان نظام اسلامی نشان داد که ملت مبارز،قهرمان و ولایی ایران اسلامی هرگز فریب ترفندها و نیرنگ های دشمنان نظام را نخواهد خورد خاطر نشان کرد:حرکت عظیم مردمی در این روز حجت را بر مخالفان نظام آشکار نمود و تقابل حق و باطل را به نمایش گذاشت.

حجت الاسلام منصوری، رئيس اداره تبلیغات اسلامی خرم آباد هم در این دیدار  با بیان اینکه نقشه های دشمنان در سال ۸۸ با درایت هوشمندانه و به موقع مقام معظم رهبری،دلسوزان نظام و مردم فهیم و با بصیرت جمهوری اسلامی ایران خنثی شد افزود:مردم متدین  و انقلابی ایران اسلامی در این روز با حضور مستحکم و باصلابت خود نشان دادند همواره در دفاع از آرمانهای نظام و رهبری آماده اند و تا پای جان گوش به فرمان ولایت و آرمانهای شهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب با بکارگیری انواع ترفندها و نقشه ها سعی داشتند با همکاری عوامل خود در داخل و خارج از کشور نظام جمهوری اسلامی را خدشه دار کنند تصریح کرد:دشمنان نظام و انقلاب با متوسل شدن به فضای مجازی و رسانه های بیگانه از جمله ماهواره ها سعی داشتند با ایجاد فضاسازی دروغین در اذهان عمومی خود را پیروز میدان انتخابات نشان دهند که این نقشه های شوم راه به جایی نبرد و بار دیگر ملت ایران اسلامی بصیرت و ولایت مداری خود را به نمایش گذاشت.

 

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha