جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قهرمانی

حوزه/ مدير حوزه علميه آذربايجان غربي، ولايتمداري و حركت در مسير انقلاب اسلامي را مانع از نفوذ غربي ها و اجرايي شدن نقشه هاي مستكبران در داخل كشور عنوان كرد.

 حجت الاسلام والمسلمين محمد جواد قهرماني در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در اروميه، با پاسداشت حضور مردم ولايي ايران در حماسه 9 دي ماه 88، اظهار داشت: حركت و جوشش به موقع ملت ايران در حماسه 9 دي، موجب تضمين آينده نظام اسلامي ايران شد.

وي، پيروي از ولايت فقيه را به منزله اطاعت از دستور الهي دانست و افزود: پشتيباني مردم از نظام و ولايت به معناي اتحاد ملي و نقش بر آب شدن مستكبران جهاني است، چراكه حمايت و پشتيباني مردم از رهبري به منزله عمل به آيه «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَطیعُوا اللَّهَ وَ أَطیعُوا الرَّسُولَ وَ أُولِی الْأَمْرِ مِنْکُم» است، عامل بودن به فرمان رهبري به عنوان پيشوا، حكم اجرای فرمان الهي را دارد.

وي، گرامیداشت حماسه 9دي را تجلي عشق مردم به نظام و ولايت عنوان كرد و افزود: بزرگداشت اين روز حماسي به عنوان برگ زريني در تاریخ ايران ، در كارنامه تك تك ايرانيان به عنوان نماد استكبار ستيزي و شكست مزدوران، مي درخشد.

مدير حوزه علميه آذربايجان غربي با بيان اين مطلب كه فاصله اندازي ميان مردم و رهبري از اهم اقدامات دشمن است، خاطرنشان كرد: هر سال در مناسبت هاي ملي با تجديد پيمان با رهبر فرزانه انقلاب، زمينه تحكيم قدرت ايران اسلامي در سراسر دنيا با پيام ياس و شكست دشمنان مخابره مي شود و گراميداشت مناسبت هاي غرورآفرين، موجب آشنايي جوان هاي اين مرز و بوم با رشادت ها و ايثارگري هاي ملت ايران است.

وي افزود: ما هر روز با تهاجمات دشمن در قالب و شكل هاي مختلف مواجه هستيم و اين اتحاد، همبستگي و هوشياري ملت است كه مانع از رخنه آنان ميان مردم و نظام مي شود.

حجت الاسلام والمسلمين قهرماني اذعان داشت: حوزه هاي علميه در كنار ساير نهادهاي دولتي و مردم متدين ايران اسلامي در مسیر حفظ ارزش ها و آرمان هاي ايران اسلامي حركت مي كند، چراكه به فراموشي سپردن حماسه هاي تاريخي و سرنوشت ساز، زمينه ساز نفوذ دشمن خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha