دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قهرمانی

حوزه/ مدير حوزه علميه آذربايجان غربي گفت: اهانت نشريه فرانسوي به پیامبر اعظم(ص) با افزايش ميزان فروش قرآن در فرانسه همراه شد و اين آمار پيامي جز ناكامي و ضعف دشمن ندارد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اروميه، حجت الاسلام والمسلمين محمدجواد قهرماني، امروز در همايش روحانيون شيعه و سني كه در راستای اعلام انزجار و محکومیت توهين نشريه فرانسوي به ساحت پيامبراكرم(ص) در ارومیه برگزار شد، اظهارداشت: اعمال ضد اخلاقي و ضد حقوق بشري سردمداران و مدعيان آزادي، نشانه حقارت و ناتواني آنان در مقابل اسلام است.

وي با اشاره به جايگاه اسلام در جهان، افزود:‌ اهانت و جسارت نشريه فرانسوي كه صحنه گردانان آن مستكبران آمريكايي و اروپايي هستند، نه تنها موجب اسلام گريزي نمي شود، بلكه موجب محبوبيت ارزش هاي ديني و گسترش اسلام ناب در دنيا است.

مدير حوزه علميه آذربايجان غربي ادامه داد: اهانت نشريه فرانسوي به پیامبر اعظم(ص) با افزايش ميزان فروش قرآن در فرانسه همراه شد و اين آمار پيامي جز ناكامي و ضعف دشمن ندارد.

حجت الاسلام والمسلمين قهرماني، تخريب چهره اسلام را در راستاي دستيابي دشمن به مقاصد ضد ارزشي و ظالمانه عنوان كرد و افزود:‌ اگر سيره و منش پيامبر(ص) ترويج و اشاعه داده شود، مستكبران رسوا خواهند شد.

وی تصريح كرد:‌ تلاش سردمداران غرب در تربيت و گسترش گروهك هاي تروريستي، دامن آنها را گرفته و پيشرو بودن و توسعه اسلام در قلب آمريكا و برگزاري مراسم ديني نشان از ناكارآمدي حربه هاي دشمن است.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی، اسلام را مكتب نجات بخش انسان ها دانست و افزود:‌ امروزه به بركت آموزه هاي اسلامي و الگودهي انقلاب شكوهمند ايران در ميان كشورهاي آزاده و رهنمودهاي مقام معظم رهبري، اسلام به عنوان مكتب نجات بخش براي ستم ديدگان مطرح است.

وي تاکید کرد: احياي دستورات الهي مانع از نفوذ گروهك هاي ملحد و سلفي در جوامع اسلامي مي شود. همچنين اتحاد علماي شيعه و سني، تقويت باورهاي ديني را در جوامع اسلامي به همراه خواهد داشت.

انتهاي پيام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha