پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام رئیسی

حوزه/ دادستان کل کشورگفت:ایستادگی مردانه رزمندگان حزب الله لبنان در برابر هجوم ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به عشق انقلاب اسلامی و رهبری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی جمعه شب در همایش «پیشگامان بصیرت و مدافعان ولایت» در دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم، گفت: ایران تنها کشور پرچم دار مکتب انتظار و لا اله الا الله و اسلام واقعی و ناب است.

وی افزود: اگر این نظام نباشد، دیگر جایی برای پناهنده شدن نداریم؛ ایستادگی مردانه رزمندگان حزب الله لبنان در برابر هجوم ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به عشق انقلاب اسلامی و رهبری است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: با گذشت پنج سال از جریان فتنه، فتنه گران باید اتفاق های افتاده را نیز اصلاح کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با ذکر این مطلب که مسئله در مورد کسانی که پس از هشدارهای رهبری در مقابل نظام ایستاده و این فتنه بزرگ را رقم زدند روشن است، گفت:حصر این افراد با عنایت رهبر معظم انقلاب و مسئولان عالی کشور در شورای عالی امنیت ملی انجام شد.

وی با اشاره به این مطلب که حصر، یک امر قانونی وتامینی است، بیان کرد: اگر هر کس دیگری مرتکب می شد، باید طبق قوانین نظام مقدس اسلامی مورد مواخذه و محاکمه قرار می گرفت، لذا حصر آنها لطف رهبری و نظام بوده و بنا بر تشخیص یک مصلحت صورت گرفته و نباید در این رابطه فکرمان جای دیگری برود.

دادستان کشور مساله رفع حصر را بدون در نظر گرفتن همه‌ جوانب در نظر گرفت، خاطرنشان کرد: فتنه در غبارآلود کردن حقیقت است و به همین خاطر کسانی که بصیرت نداشته باشند از جاده حق مداری و حق خواهی خارج می شوند.

وی بیان کرد: کودتای نوژه، فتنه منافقین و جریان بنی صدر از جمله فتنه ابتدای انقلاب اسلامی است؛ این فتنه ها  با اینکه در شرایط بسیار سنگین و جنگ ما تحمیل شد، ولی در این فتنه سال 88 دشمن احساس جای پا کرد؛ قطعا کسانی که این امیدواری را در دشمن ایجاد کردند، ظلم بزرگ و گناه نابخشودنی انجام دادندکه باید به این کار خویش دقت و فکر کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: کار دشمنان این است که حتی در قلوب برخی خوبان ما نیز تردید ایجاد کنند؛ تقلب رمز دشمنان برای رسوخ در اذهان مردم و خواص بود؛ آنها سعی داشتند که این انتخابات سالم را اینچنین به کانون بلوا و شک در جامعه تبدیل کنند.

وی اظهارکرد: امیدوار کردن دشمن سومین ظلم فتنه 88 بود؛ استکبار جهانی رسما اعلام کرد که همه زمینه ها را برای آشوبگران آماده می کنیم؛ آنها برای اولین بار گفتند که سفارتخانه ها به روی آشوبگران باز است و هر کس که می خواهد می تواند آنجا برود و اعلام پناهندگی کنند.

در9دی، ارزش های ولایی و انقلابی ما احیا شد

دادستان کل کشورخاطرنشان کرد:  رهبر معظم، در  زمان حوادث سال 88 همگان را از این فتنه آگاه ساخت و حجت را تمام کردند؛ با این ارشادات و گناه نابخشودنی آنها در هتک حرمت به امام حسین (ع) و مراسم عزاداری آن حضرت و همچنین راهپیمایی 9دی، ارزش های ولایی و انقلابی ما احیا شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha