پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ اگر غربی ها منطق قدرتمند ما را به رسمیت بشناسند و به آن تن دهند، ما نیز براساس چارچوب خاص خود، با آنان همکاری می کنیم، اما اگر این منطق را قبول نکنند، بدانند که نظام اسلامی با قدرت در مقابل آنان خواهد ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان اینکه خوزستان، استان شهیدان و دیار عاشقان الی الله است، گفت: شهدای روحانی از آن دسته از شخصیت هایی هستند که باید لحظه لحظه زندگی و ابعاد شخصیتی آنها را برای جوانان تبیین کرد تا نسل جدید انقلاب بداند چه کسانی برای دفاع از دین، مردانه ایستادگی کرده و به فیض شهادت رسیدند.

وی با اشاره به وصیت نامه های شهدا، ابراز داشت: همه ما به عنوان بازماندگان هشت سال دفاع مقدس، وظیفه داریم زینبی وار عمل کرده و به وصیت شهدا که همان پشتیبانی از ولایت فقیه و دشمن شناسی است، عمل کنیم.

عضو خبرگان رهبری در ادامه افزود: پیام امروز شهیدان به جوانان این مرز و بوم، دشمن شناسی و دشن ستیزی و مقاومت در برابر هجمه های دشمن و پافشاری بر اهداف و آرمان های ارزشی است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ادامه به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و با بیان این که ما هیچ گاه میز مذاکره و گفتگو را ترک نخواهیم کرد، گفت: شهدای روحانی با اندیشه دینی و بصیرت سیاسی خود به ما آموختند که دشمن هیچ گاه مصلحت ما را در نظر نگرفته و همواره در تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی است؛ از این رو غربی ها بدانند که نظام اسلامی ایران با منطق قوی وارد مذاکرات شده و قائل به همکاری دو جانبه البته توأم با احترام متقابل است و تا رسیدن به نقطه مطلوب و دلخواه خویش میزه مذاکره را ترک نخواهد کرد.

دادستان کل کشور در پایان با اشاره به نتایج مذاکرات، گفت: اگر غربی ها منطق قدرتمند ما را به رسمیت بشناسند و به این منطق تن دهند، ما نیز براساس چارچوب خاص خود، با آنان همکاری می کنیم، اما اگر این منطق را قبول نکنند، باید بدانند که نظام اسلامی استوار و با قدرت در مقابل آنان خواهد ایستاد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha