شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
9 دی

در آستانه فرارسیدن یوم الله 9 دی، علما، روحانیون، اساتید، طلاب و مردم ولایتمدار و انقلابی اصفهان، با برگزاری مراسمی، با آرمان های امام راحل، و مقام معظم رهبری بیعتی دوباره بستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، در این مراسم با شکوه که پیش از ظهر امروز 8 دی ماه، در خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، طلاب و روحانیون و آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار اصفهان با سردادن شعارهایی چون "مرگ بر اسرائیل، "مرگ بر آمریکا"، "تا خون در رگ ماست، خامنه ای رهبر ماست"، "مرگ بر فتنه گر"، "ما همه سرباز توئیم خامنه ای، گوش به فرمان توئیم خامنه ای"، "هیهات منا الذله"، " ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" و... با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و بر پاسداری از ارزش های انقلاب، ولایت فقیه و نظام اسلامی تاکید کردند.

 حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور به عنوان سخنران ویژه این مراسم با گرامی داشت سالروز حماسه 9دی، به تبیین پیام های این حماسه پرداخت.

برپایه این گزارش، قرائت قطعنامه توسط نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، پایان بخش برنامه های مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی بود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha