چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام ملکی گلستان

حوزه/ حماسه 9 دی متعلق به تمام مردم ایران اسلامی است و نباید مصادره جناحی شود، قطعا بهره برداری جناحی از این حماسه تاریخی، بین المللی و مذهبی موجب تنزل ثمرات و اثرات آن خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گلستان، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران از آغاز تا کنون مبارزه و تقابل با زیاده خواهی مستکبران عالم بوده است، ابراز داشت: آمریکا و صهیونیسم جهانی از آغاز انقلاب تا کنون لحظه ای از توطئه و ایجاد فتنه علیه نظام اسلامی غفلت نکرده و با مشاهده کوچکترین روزنه سعی در ضربه زدن به نظام و مردم ایران داشته، تا آنجا که به طور رسمی از گروه های مخالف نظام مثل منافقین که دست به اعمال تروریستی می‌زنند حمایت می‌کنند.

وی در ادامه یادآور شد: انتخابات سال 88 فرصتی برای دشمنان بود تا بتوانند توطئه های خود را عملی کنند. در جریان انتخابات سال 88 گروه هایی که در پشت پرده برای نظام و مردم توطئه چینی می‌کردند از غفلت عده ای از نیروهای انقلابی، سواستفاده کرده و عده ای هم که در داخل هم سو و هم نیت با آنها بودند در جهت تقویت و حمایت نقشه های انان برآمدند و این دسیسه ها مجموعا موجب شکل گیری حوادث تلخ انتخابات 88 گردید.

عضو شورای حوزه علمیه گلستان خاطر نشان کرد: تشویش اذهان عمومی و غبارآلود کردن جو سیاسی کشور توسط دشمنان، برای تعدادی از مومنین و انقلابیون ایجاد شبهه کرد و همین امر زمینه ای برای رشد جریانات برانداز شد.

وی افزود: هرچه این توطئه ها جلوتر رفت پرده های بیشتری از نیّات پلید دشمن آشکار شد و مردم انقلابی و مومن کشورمان پی به اهداف شیطانی آنان بردند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی افزود: شعارهای ضد فلسطین و لبنان، شعارهای علیه ولایت فقیه و توهین به ساحت مقدس امام خمینی (ره) از جمله این پرده ها بود. اما پرده آخر نمایش دشمنان نظام اسلامی، توهین به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (ع) و رقص و پایکوبی در روز عاشورا بود که همین امر ضربه مهلکی را به لطف خداوند به دشمنان وارد کرد و زمینه ساز بروز حماسه 9 دی شد.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری 9 دی به نام "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت"، گفت: بصیرتی که مقام معظم رهبری به مردم منتقل کردند و حمایت و پشتیبانی مردم ولایت مدار ایران اسلامی از ولی فقیه، مهمترین عامل در نامگذاری این روز بود.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی اضافه کرد: حماسه 9 دی متعلق به تمام مردم ایران اسلامی است و نباید مصادره جناحی شود. قطعا بهره برداری جناحی از این حماسه تاریخی، بین المللی و مذهبی موجب تنزل ثمرات و اثرات آن خواهد شد.

وی با دعوت از تمامی مردم برای حضور در راهپیمایی روز 9 دی و خلق حماسه ای دیگر، خاطر نشان کرد: بصیرت، بیداری و فهم دقیق مسائل جامعه می‌تواند راهگشای مشکلات پیش رو باشد. همچنین در این اوضاع و احوال جهان اسلام که مبتلا به گروه های تکفیری امثال داعش شده، نقش و حمایت از ولایت فقیه اثرات خود را بیشتر نمایان ساخته است.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان در پایان تصریح کرد: حضور و شرکت در راهپیمایی و بزرگداشت این روز بزرگ مانند سپری قوی و آهنین در برابر توطئه های جدید دشمنان نظام است و می تواند زمینه را برای پیشگیری از حوادث مشابه فراهم کند.

 

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha