چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 341595
۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
عباس نظری

حوزه / معاون پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه ملت ایران، ملتی با بصیرت، زمان شناس و پیرو ولایت فقیه هستند، از 9 دی ماه به عنوان روز تجلی ولایت پذیری و خشم دینی مردم ایران نام برد.

حجت الاسلام عباس نظری، معاون پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین بیان کرد: حماسه 9 دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از عوامل تاثیر گذار و مبقیه این انقلاب محسوب می شود که با حضور پر شور و موثر مردم این حماسه رقم خورد و باعث بیمه شدن دوباره انقلاب اسلامی ایران گردید.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ خویش دارای دو حرکت انقلابی آغاز  نهضت امام خمینی(ره) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود و با این حرکت مردم، انقلابی دیگر به وقوع پیوست و روز 9 دی ماه را به عنوان انقلاب سوم مردم ایران مطرح کرد.

این مدرس دانشگاه، با اشاره به عوامل زمینه ساز حماسه 9 دی ماه اظهار کرد: ایمان و باورهای اعتقادی مردم، رهبری الهی و هوشمندانه مقام معظم رهبری، بصیرت ملت ایران در الهام گیری از نهضت عاشورای حسینی و حضور مداوم مردم در عرصه های مختلف زمینه ساز خلق حماسه 9 دی ماه شد و ملت ایران با این حرکت خویش توانستند فتنه 88 را مهار کنند.

امام جمعه موقت محمود آباد نمونه تصریح کرد: حضور مردم با اعتقاد در کنار رهبری دینی در طول عمر چندین ساله انقلاب باعث پیروزی ایران در دفاع مقدس و دفع فتنه های زیادی مثل جریان 23  تیر 78 و فتنه 88  شده است.

حجت الاسلام نظری عنوان کرد:  ملت ایران هر جا که احساس کنند کنند انقلابی که با خون هزاران شهید بدست آمده به خطر بیفتد با هر فکر و سلیقه ای به صحنه آمده و با خلق حماسه نقشه های توطئه و فتنه گران را در نطفه خاموش و آن را بی اثر می کنند.

معاون پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین تاکید کرد: دشمنان نظام چه نیروی پیاده نظام  دشمن در درون و چه کسانی که بیرون از نظام و خارج از کشور هستند بدانند که اگر چشم طمعی به این انقلاب داشته باشند  مردم حماسه ساز ایران، چشم های آنان را در آورده و در کف دستانشان می گذارند.

وی افزود: ملت ایران، مردمی با بصیرت، زمان شناس، دشمن شناس و پیرو رهبری و ولایت فقیه هستند  که در هر زمان و هر مناسبتی که تشخیص بدهند که حضورشان کارساز و خنثی کننده توطئه ها و فتنه های دشمنان است به صحنه آمده و با حضور خویش تداوم بخش پیروزی و پیشرفت انقلاب و باعث دلگرمی دولت و مسئولین نظام شده و توطئه های دشمنان را دفع می کنند.

مدرس دانشگاه بیان کرد: در 9 دی ماه ملت ایران به سفارش امام راحل(ره) که فرمودند« پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد» جامعه عمل پوشاندند و با این حرکت خویش ثابت کردند که چه در زمان خود حضرت امام (ره) و چه در مدت 25 سالی که از دوران رهبری مقام معظم رهبری می گذرد به این سفارش امام خمینی (ره) عمل می کنند.

امام جمعه موقت محمود آباد نمونه گفت: 9 دی ماه روز تجلی بعد اعتقادی و دینی مردم  با آموزه ها و فرهنگ سرخ عاشورا بود و زمانی که ابن زیادها، عمر سعدها و شمرهای زمانه در روز عاشورا با عشق و اعتقادات و باورهای عمیق دینی مردم بازی کردند ملت ایران همانند یاران امام حسین(ع) در روز عاشورا جواب دندان شکن به یزیدیان دادند که فرهنگ سرخ عاشورا تا قیامت در این مملکت باقی است

حجت الاسلام نظری گفت: 9 دی ماه، روز ناامیدی دشمنان، پیروزی مردم و انقلاب و نتیجه بخشی رهبریت مقام معظم رهبری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha