جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
9 دی

حوزه/ حماسه جاوید نهم دی ماه 1388 ، روز تجلی بصیرت و عشق و ارادت ملت غیور ایران به ولایت را می توان از شورانگیز¬ترین و عالی¬ترین جریان های انقلاب دانست، که با بیداری و خروش امتی آگاه به ثمر نشست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مدیریت حوزه علمیه استان قم در بیانیه‌ای به مناسبت حضور عظیم و تاریخی مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه سال1388،آورده است: حماسه جاوید نهم دی ماه 1388 ، روز تجلی بصیرت و عشق و ارادت ملت غیور ایران به ولایت را می توان از شورانگیز¬ترین و عالی¬ترین جریان های انقلاب دانست، که با بیداری و خروش امتی آگاه به ثمر نشست و نیمه پنهان چهره مزوّرانه فتنه گران و براندازان دون را آشکار ساخت.

همچنین در این بیانیه آمده است: نهم دی ماه به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب، روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که حجت را بر همگان تمام کرد و نماد بارزی از هویت و ماهیت انقلاب، یعنی روح دیانت حاکم بر دلهای مردم بود،  مردم بصیری که با حضوری¬حماسی طومار فتنه و فتنه گر را در هم پیچیدند.

مع الاسف معدودی از خواص بی¬خاصیت با فرسنگ ها فاصله از بصیرت در این آزمون الهی مردود گشته و با تبرّی نجستن از  فتنه گران فضای سیاسی کشور را غبار آلود نموده و عجبا!! که جاهل و غافل از آتش برافروخته در دامان خویش بودند که وَاتَّقوا فِتنَةً لا تُصيبَنَّ الَّذينَ ظَلَموا مِنكُم خاصَّةً  وَاعلَموا أَنَّ اللَّهَ شَديدُ العِقابِ .*

*دعوت مدیریت حوزه قم از مردم برای راهپیمایی 9دی

برپایه این گزارش،مدیریت حوزه علمیه استان قم در پنجمین سالروز این حماسه جاوید با الهام از مراجع عظام تقلید (دامت¬برکاتهم) ضمن دعوت از آحاد ملت مسلمان، برای حضوری حماسی و معنوی در این راهپیمایی دشمن¬شکن، همدوش و همگام ملت شجاع و سرافراز ایران، با شعار بصیرت و میثاق با ولایت،  فریاد "هیهات منا الذله"،"مرگ بر ضد ولایت فقیه" خود را بلندتر از همیشه بر تارک تاریخ طنین انداز می کند و تحت لوای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای( مدظله العالی)، با زنده نگهداشتن این روز بزرگ خدا ، رسالت انقلابی خود را به جا آورده تا انشاالله مایه یأس و ناکامی دشمنان را فراهم آوریم که الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُواْ مِن دِينِكُمْ. .

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha