دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام حسن صادقی نسب - گناباد

حوزه / امام جمعه گناباد گفت: در روز نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور حماسی و آگاهانه مردم، بساط فتنه و فتنه گران جمع و انقلاب اسلامی حیاتی تازه گرفت.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در گنابادبا گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، خاطرنشان کرد: در روز نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ با حضور حماسی و آگاهانه مردم، بساط فتنه و فتنه گران جمع شده و انقلاب اسلامی حیاتی تازه گرفت.

وی انتخابات سال ۱۳۸۸ با حضور ۴۰ میلیونی مردم در پای صندوق های رأی را افتخاری بزرگ برای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: متاسفانه افرادی که در این انتخابات رأی نیاوردند، به جای قبول واقعیت، خواستار ابطال این انتخابات به دلیل تلقب شدند.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: متاسفانه علی رغم وجود راه قانونی برای رسیدگی به حل این مشکل، فتنه گران بر خواسته خلاف قانون اصرار نمودند و دشمنان اسلام که منتظر ایجاد اختلاف و اغتشاش در داخل کشور بودند، از فتنه گران حمایت نمودند.

امام جمعه گناباد، با اشاره به اینکه روشنگری های مقام معظم رهبری سبب ناکامی دشمنان و فتنه گران شد، در خصوص نقش مردم در ریشه کن شدن حوادث سال ۸۸ گفت: مردم با بصیر ایران وقتی دریافتند که آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم اشغال گر قدس و در داخل کشور نیز بهائی ها، شیطان پرست ها و افراد بی بند و بار از آشوب های کشور حمایت می کنند، و معاندین نظام به هتک حرمت ساحت امام حسین(ع) در روز عاشورا پرداختند، به صورت خود جوش به صحنه آمدند و این توطئه دشمنان داخلی و خارجی را با شکست مواجه نمودند.

وی تایید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران باید بدانند تا وقتی خروش حسینی در خون و روح مردم ایران وجود دارد، هیچی قدرتی در داخل و خارج کشور یارای مقابله با این نظام را ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha