جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
9 دی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه پیوند ملت و رهبری در روز 9 دی ماه به نمایش گذاشته شد از 9 دی ماه به عنوان ی حماسه بزرگ و بیعت مجدد آحاد مردم با رهبری نام برد.

حجت الاسلام علی عباسی، معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین بیان کرد: حماسه حضور مردم ایران در 9 دی ماه سال 1388 شمسی که بعد از جریانات انتخابات ریاست جمهوری به وقوع پیوست، پیوند دوباره و تایید نظام ولایی مردم ایران با رهبر انقلاب بود که باعث یاس و ناامیدی دشمنان این نظام شد.

وی با اشاره به پیام های این حرکت انقلابی گفت :  اولین پیام حرکت مردم این بود احساس مسئولیت ملت نسبت انقلاب، شهدا و آرمان های امام راحل (ره) هنوز پا برجا بوده و مردم ایران هرگز تحمل زیر سوال رفتن ارزش های بزرگ خود را ندارند.

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: پیام دوم حماسه 9 دی ابراز علاقه ملت ایران نسبت به فرهنگ عاشورا و اعلام انزجار مردم ایران نسبت به اهانت کنندگان به عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) بود.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین با اشاره به این نکته که ابراز انزجار ملت ایران از  طرفداران براندازی نظام جمهوری اسلامی، پیام دیگر حماسه 9 دی ماه بود عنوان کرد: در انتخابات از طرف کسانی که قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند به اقرار خود آنها بهانه ای بیش نبوده و مردم ایران با حضور پر شور خویش از این افراد اعلام انزجار کردند.

مدرس حوزه و دانشگاه اظهار کرد: اعلام تغلب در انتخابات ریاست جمهوری سال  88  در حقیقت زیر سئوال بردن و اتهام زدن به  مجریان و ناظران و سلامت برگزاری انتخابات و گناه نابخشودنی بود ولی حضور پرشور مردم در 9 دی همه این توطئه ها را نقش برآب کرد.

وی افزود: مردم ایران با حضور در حماسه  9 دی ماه به استکبار جهانی، استعمارگران و بعضی از کشورهای اروپایی که از طریق سفارت خانه های خود در آشوب ها دخالت داشتند اعتراض کردند و به آنها فهماندند دیگر نظام ارباب رعیتی تمام شده و  ملت عزیز  ایران دیگر رعیت هیچ اربابی جز خدا و اهل بیت نخواهد بود.

حجت الاسلام عباسی، با اشاره به پیوند مردم و رهبری در حماسه 9 دی گفت: در جریانات بعد از انتخابات مقام معظم رهبری به صورت روشن به تبیین و تحلیل حوادث بعد از انتخابات پرداختند و مردم ایران هم با درک پیام ایشان به صحنه آمدند و با اعلام حمایت خویش از فرمایشات مقام معظم رهبری بساط فتنه گران را برچیدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین تاکید کرد: برگزاری مراسم 9 دی در هر سال یادآور آن حماسه بزرگ و بیعت و پیوند مجدد بین آحاد مردم و رهبری است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha