پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شبستری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، حماسه 9 دی را نماد ولایتمداری مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی و دفاع از نظام و ارزش ها خواند.

آیت الله مجتهد شبستری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در تبریز، با اشاره به حماسه آفرینی مردم در 9 دی 88  و دفاع آنان از ولایت و نظام، گفت: در فتنه ۸۸ دنیای استکبار خواستار براندازی نظام جمهوری اسلامی و تضعیف ولایت فقیه بود.

وی ادامه داد:  وقاحت کار فتنه گران به جایی رسید که در روز عاشورا به عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اهانت کردند و در اثر اهانت هایی که به شهدا و ولایت فقیه شد، خون مردم مومن و انقلابی ایران به جوش آمد و در روز ۹ دی به خیابان ها ریخته و از آرمان ها و ارزش های انقلاب دفاع کردند.

وی با اشاره به بصیرت مردم ولایتمدار آذربایجان، یادآور شد: اگر در دیگر استان ها مردم ۹ دی به خیابان ها آمدند و از انقلاب و ارزش ها دفاع کردند، مردم بصیر تبریز در روز ۸ دی به صحنه آمدند و حماسه آفرینی کردند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: اگر رهبر معظم انقلاب فرموده اند که "آذربایجان سر ایران است" نه به خاطر این که از نظر جغرافیایی بالای نقشه ایران قرار گرفته،  بلکه به خاطر بصیرت آنان است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha