دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
لطفی - ایلام

حوزه / جلسه شورای حوزه علمیه استان ایلام به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و با حضور مسئولان حوزوی و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، جلسه شورای حوزه علمیه استان ،حجت الاسلام والمسلمین لطفی در ابتدای این مراسم،9دی را حماسه بزرگ و اقتدار مدیریت رهبری بیان کرد که تمام معادلات دشمن را بهم ریخته و توانست بصیرت مردم را به رخ جهانیان کشیده و بار دیگر مشت محکمی بردهان یاوه گویان داخلی و خارجی بکوبد.

وی در ادامه با تاکید بر گسترش حوز های علمیه افزود: حمایت و تقویت حوزه های علمیه از جمله کار های اساسی و اصلی در خصوص تقویت دین مردم می باشد که در همین راستا  با رفع مشکلات حوزه های علمیه می توان مبلغان و روحانیون قوی و توانمندی تربیت کرد

امام جمعه ایلام، در پایان با اشاره به اینکه استان ایلام از لحاظ نبود موقوفات و خیرین داخلی که حوزه های علمیه را تقویت کنند، ضعف  است گفت: باید از بودجه فرهنگی استان برای رفع مشکل حوزه های علمیه استفاده گردد.

حجت الاسلام مراد بیگی ،مدیر حوزه علمیه استان، هم در این مراسم، حماسه 9دی را تجلی بصیرت مردم و پیروی و حمایت از ولایت فقیه تفسیر کرده و در خصوص جذب بودجه داخلی و رفع مشکلات مالی حوزه استان مطالبی را بیان کرد.

لازم به ذکر است:در پایان این نشست هرکدام از مدعوین مشکلاتی را  راجع به حوزه علمیه شهر خود بیان کرده  و راهکارو  پیشنهادات لازم را بیان کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha