پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
9 دی

حوزه/ روحانیون و طلاب باید در مساجد، منابر و مراکز فرهنگی به روشنگری و آگاه سازی مردم نسبت به فتنه 88 و پیام های حماسه 9 دی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان با توجه به فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی، طی بیانه ای اعلام کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که منجر به تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی شد در طول عمر خود فراز و نشیب های زیادی را از سر گذرانده است و خوشبختانه تاکنون با قدرت و استحکام به پیش می رود، اما متاسفانه در این میان در سال 88 فتنه ای توسط عده ای بی بصیرت به وجود آمد که به تعبیر مقام معظم رهبری گناهی نابخشودنی است که آثار بسیار مخربی را بر جای گذاشت  از جمله آن می توان به آشوب های خیابانی، امیدوار کردن جبهه دشمنان نسبت به کشور ایران، شاد کردن دشمن و همچنین ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: امسال هم 9 دی بسیار بسیار نسبت به سالهای گذشته مهم است و بایستی که همچون 9 دی سال 88 با شکوه و قدرتمند مردم ایمانی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران به صحنه آمده و همچون گذشته دشمنان را ناکام کنند و پاسخی هم به بعضی از یاوه گویان داخلی بدهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مردم با بصیرت و آگاه نیز باید حضور خود را در صحنه به دشمنان داخلی و خارجی نشان دهند و روحانیت و طلاب با بصیرت و انقلابی حوزه علمیه استان اصفهان نیز همچون گذشته مردم را در زمینه فتنه 88 آگاه کنند به خصوص با چند سالی که از آن فتنه گذشته بخش زیادی از خیانت ها و دشمنی های فریب خوردگان داخلی و کارهایی که دشمنان اصلی از خارج انجام داده اند، روشن شده است.

در این بیانیه با اشاره به رافت و مهربانی نظام با سران فتنه، ابراز امیدواری شده است: افراد ساده لوحی که بازی خورده فتنه 88 هستند به خود آمده و با برائت از دشمنان خارجی قسم خورده نظام، فاصله و مرزهای خود را مشخص کنند.

در بخش پایانی بیانیه تاکید شده است: امسال نیز روحانیت و طلاب حوزه علمیه استان اصفهان در مساجد، منابر و مراکز فرهنگی به روشنگری و آگاه سازی مردم در این زمینه می پردازند و بار دیگر بیعت خودشان را با امام راحل، خون شهدا و مقام معظم رهبری اعلام می نمایند و برائت خود را از دشمنان داخلی و خارجی اعلام می کنند .

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha