جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بیانیه ای به مناسبت یوم‌الله نهم دی آورده است: آنچه استوار و پویا بر جای می‌ماند حقانیت ملتی است که هرگز هیچ قدرت سلطه گر فاسدی توان محو و نابودی آن را نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در بخشی از این بیانیه آمده است: نهم دی ماه هر سال یادآور نهم دی ماه سال 88 است، روز رویارویی جامعه مسلمان و با بصیرت ایران با گروهی قلیل از غافلان و چشم به غرب دوخته گانی است که سودای محال در سر می پروراندند و چنین انگاشته بودند که می توانند با اخلال در نظم عمومی و در نقاب دروغین دفاع از مردم، راه انقلاب و مسیر مستقیم آن را که حاصل خون هزاران هزار شهید و ایثار و فداکاری ملت بزرگ ایران است به نفع دشمنان اسلام و انسانیت و آزادی و معنویت تغییر دهند.

این بیانیه می افزاید: چنان نابخردانه حرکت منحرف خویش را آغاز کردند که از همان آغاز رویارویی‌های خیابانی بر همگان روشن بود که هویت‌های باطل سعی در تخریب اذهان عمومی و عوام فریبی و گل آلوده ساختن آب برای استفاده های نامشروع خویش دارند. گروهی اندک که با شعارهای فریبنده سعی در پنهان ماندن منظور خویش داشتند و به ناچار گاهی به نعل و گاهی به میخ می زدند و غافل از آن بودند که بعد از گذشت سی سال از انقلاب و آشنایی مردم با انواع و اقسام ترفندها و تزویرها و انقلاب‌های نرم دشمن، دیگر نمی‌توانند با چنین شعارها و شعورهایی از امواج کوبنده و درهم شکننده مردم ایران به سلامت بگذرند و راه به جایی ببرند. به راستی چند روز محدود سکوت اولیه ملت برای بهتر شناختن آنان، آن گروه را به فتنه‌ای که آغاز کرده بودند امیدوار ساخته بود و می‌پنداشتند که راهی را که انتخاب کردند مورد تایید ملت ایران است و لذا بی محابا تاختند و هویت خویش را آشکار نمودند تا آنجا که حتی حرمت عاشورای حسینی را هم زیر پا گذاشتند و محل هیئت های عزاداری و پرچم های عزای ابی عبدالله را به آتش کشیدند. کار جسارت و وقاحتشان آن قدر بالا گرفت که از اهانت به مقدسات، تخریب اموال عمومی، اهانت به علمای دین و جسارت به بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و انقلاب مردمی ابا نکردند.

بزرگان دین فرمودند: باطل چون کفی بر تارک موج است که لحظه ای بر می خیزد،خودی نشان می دهد و سپس در کام موج منهدم می شود.

مدیریت حوزه خواهران تصریح دارد: این حرکت مذبوحانه بی‌محتوا و حق سوز و باطل افروز به زودی باطن آن گروه را آشکار ساخت، وقتی کار به هتک حرمت های آسمانی و شرافت های ملی رسید و ناگهان سیل خروشان جمعیت مسلمان و با بصیرت ایران در همه شهرها به یکباره به حرکت درآمدند و خار وخاشاک ها را از ساحت پاک این سرزمین شستند و منهدم ساختند،در همان ساعات اولیه حرکت با بصیرت ملت ایران نه از تاک نشان ماند و نه از تاکنشان.

و این گونه آخرین تیر ترکش خصم با حمایت از گروهی قلیل که خویش را چون گرگ های در پوستین شبان کاران پنهان کرده بودند و سعی در مصادره به مطلوب انقلاب را داشتند به هدف ننشست و مثل هزاران تزویر سابق دشمن در این دوره سی ساله بعد از انقلاب شکست خورد و راه به جایی نبرد.

زمان می گذرد و هرچه جلوتر می رویم ابعاد بیشتری از هم اندیشی این گروه با دشمنان قسم خورده انقلاب آشکارتر می‌شود و روسیاهی به دیگ می‌ماند و تاریخ آیینه خوبی برای نسل‌های آینده است، تاریخی که به ما می‌گوید هیچ حرکت باطلی هرگز ماندگار نشده است و هیچ منحرف مفسدی روی صلاح و فلاح را ندیده است و آنچه استوار و پویا بر جای می‌ماند حقانیت ملتی است که هرگز هیچ قدرت سلطه گر فاسدی توان محو و نابودی آن را نخواهد داشت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha