پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
l

حوزه/ استکبار جهانی در فتنه 88 در صدد خاموش کردن نور انقلاب اسلامی ایران که شاخه ای از نور الهی است، بود، اما به برکت ولایت فقیه و با مدیریت بی نظیر مقام معظم رهبری این توطئه خنثی گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت الله مجتهد شبستری، شامگاه امروز در دیدار با جمعی از مسئولان و مردم اهر، شجاعت، غیرتمندی و لایتمداری را از شاخصه های مردم این خطه برشمرد و افگفت: نقش مردم شهرستان اهر در عرصه های انقلابی و مذهبی ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به آیه "يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ"/ مى‏خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش كنند، ولى خدا كامل‏كننده‏ى نور خويش است، هر چند كافران خوش نداشته باشند(الصف/8)" افزود: از صدر اسلام تا کنون مصادیق زیادی تحت عنوان این آیه قرار گرفته اند و خواستار خواموشی نور امامت و ولایت بوده اند، اما همه ی توطئه ها به لطف پروردگار خنثی گردیده است.

امام جمعه تبریز خاطر نشان کرد: قبل از انقلاب دست های زیادی در صدد عدم موفقیت و به نتیجه نرسیدن انقلاب اسلامی ایران بود، اما همه ی آنها به لطف پروردگار و به خاطر بصیرت و زمان شناسی مردم ایران خنثی گردید و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: از جمله توطئه های فراوانی که علیه انقلاب اسلامی انجام گرفته است فتنه سال 88 بود و استکبار جهانی در صدد خاموش کردن نور انقلاب اسلامی ایران که شاخه ای از نور الهی است، بود، اما به برکت ولایت فقیه و با مدیریت بی نظیر مقام معظم رهبری این توطئه خنثی گردید.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به رأفت جمهوری اسلامی در برخورد با سران فتنه، تصریح کرد: فتنه گران در صدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و برای به نتیجه رساندن اهداف شوم خود، آشوب ها و توطئه هایی را رقم زدند، اما به برکت ولی فقیه و حماسه مردم در 9دی سال88 همه ی این توطئه ها خنثی گردید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد: امسال نیز مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی با شرکت در تجمع مردمی 9دی، بار دیگر ولایتمداری خود را به رخ دشمنان و فتنه گران بکشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha