دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 325630
۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: مردم با حضور میلیونی خویش در صحنه این حوادث پشتیبانی خویش را از ولایت و رهبری اعلان کردند.

 حجت‌الاسلام والمسلمین قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در ارومیه، اظهار داشت: حضور میلیونی مردم مومن و انقلابی ایران، علما و روحانیت، حوز‌های علمیه و اقشار مختلف مردم توطئه از پیش طراحی شده 88 را خنثی نموده،  همه برنامه‌های مستکبران را نقش بر آب کردندو این در حالی بود که همه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و مستکبران عالم ،پشت فتنه‌گران ایستاده  و از آنان حمایت می‌کردند.  

وی افزود: 9 دی‌ماه 88 اوج  تبعیت از ولی امر مسلمین و عشق به  رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای بود که حقیقتا مردم ایران اسلامی اثبات کردند که در حساس‌ترین برهه از زمان پشت سر رهبر دینی، معنوی و مرجع شرعی خودشان ایستاده و مقتدای خود را تنها نخواهند گذاشت، این مسئله درسی تاریخی به بشریت بود .

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی افزود: واقعه تاریخ کربلا تکرار شد زیرا در کربلا افراد بسیاری امام حسین‌(ع) را محاصره کردند و  به ندای هل من ناصر ینصرنی امام(ع)  پاسخ مثبت ندادند، اما در نهم دی‌ماه 88 با ندای هل من ناصر ینصرنی ولی امر مسلمین میلیون‌ها انسان از جان گذشته به خیابان‌ها  آمده و  به بشریت درس وفاداری و پشتیبانی از رهبر و مقتدای خود را اعلان کردند .

 وی یاداورشد: اگر مردم همیشه با بصیرت کامل در صحنه باشند و  تبعیت از  ولی امر مسلمین را نصب العین خود قرار دهند، همه مستکبران  عالم نمی‌توانند چراغ دین و اسلام را خاموش نمایند .

حجت الاسلام والمسلمین قهرمانی  در پایان از عموم علما و روحانیت استان دعوت نمود تا در مراسمی که در روز یکشنبه 8 دی ماه، بعد از نماز مغرب و عشا در حوزه علمیه امام خمینی‌(ره) برگزار می‌شود شرکت نمایند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha