دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

حماسه مردم در 9دی ماه سال 88 آن چنان پرشور و حماسی بود که دشمنان اسلام و انقلاب را حیرت زده کرد و نشان داد که هرکس با ولی خدا، امام حسین(ع) مقابله کند، نابود شدنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه حضرت آیت الله علوی گرگانی، امروز در دیدار جمعی از اصحاب رسانه با تبیین اهمیت حضور مردم در حماسه ماندگار 9دی، گفتند: خدای متعال انسان‌ها را به حال خود رها نکرده و در برهه های مختلف مورد آزمایش قرار می دهد و مومنین را در امتحانات خود نصرت می بخشد؛ البته شاید یاری و نصرت الهی بسیاری از اوقات نیز به چشم ما نیاید، اما باید انسان خود را لایق نصرت الهی قرار دهد.

معظم له افزودند: حماسه 9دی ماه سال 88 از این قبیل نصرت های الهی برای ملت شهید پرور و بزرگ ایران بود که مهم و قابل ملاحظه است؛ چرا که حضور حماسی مردم آن چنان پرشور و انقلابی بود که دشمنان اسلام و انقلاب را حیرت زده کرد و نشان داد که هرکس با ولی خدا، امام حسین(ع) مقابله و بی‌حرمتی کند، برای همیشه نابود شدنی است.

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی، حفظ آثار قیام سیدالشهدا(ع) را از طرف خدا تضمین شده دانست و افزودند: چون امام حسین(ع) همه چیز خود را در راه خدای متعال فدا کرد و باعث حفظ دین شد، لذا قیام حضرت از طرف خدای متعال بیمه شده و کسی نمی تواند با دستگاه عظیم حسینی مقابله کند.

ایشان با اشاره به نقشه‌های دشمنان اسلام و قرآن و لزوم هوشیاری در مقابل آنان، گفتند: دشمنان و شیاطین هیچ وقت بیکار نمی نشینند و دائما در حال کشیدن نقشه و توطئه علیه اسلام و مکتب اهل بیت(ع)هستند، لذا همگان باید هوشیاری خود را در مقابل آنان حفظ نمایند و نقشه های آنها را با حمایت و پیروی از ولی فقیه و داشتن بصیرت، نقش برآب کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی یادآور شدند: ما پیرو مکتبی هستیم که رئیس و رهبر آن امام حسین(ع)است، لذا  با تاسی از وجود آن حضرت، از مرگ و شهادت در راه خدا نمی‌هراسیم؛ چرا که معتقدیم شرافت انسان به دین و تقواست؛ بنابراین با تمام توان در راه حفظ مکتب اهل بیت(ع) که حاصل خون هزاران شهید است، تلاش و مجاهده می کنیم.

معظم له در پایان، حضور مردم در صحنه را ضروری دانستند و افزودند: مردم شهیدپرور ایران اسلامی نباید لحظه‌ای از حضور درصحنه غافل شوند؛ چرا که این مکتب و انقلاب حاصل خون هزاران شهید است و باید همچنان لبیک‌گویان در پی اجابت دستورات مقام معظم رهبری باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha