جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عباس نظری - قزوین

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین از برگزاری همایش بزرگ ائمه جمعه روحانیون با موضوع "اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل"، با حضور آیت الله حسینی بوشهری، روز پنج شنبه در قزوین خبر داد.

حجت الاسلام عباس نظری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک فرا رسیدن عید مبعث، گفت: فلسفه بعثت، تبلیغ وابلاغ پیام الهی بود و این وظیفه امروز بر عهده روحانیون است و باید بتوانند به درستی پیام های الهی را به آحاد مردم ابلاغ کنند.

وی به موضوع شعار امسال اشاره کرد و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب بارها بر موضوع بسیار مهم و ضروری اقتصاد مقاومتی تاکید کرده اند و وظیفه مسئولین و روحانیون این است که ابتدا فرهنگ سازی نموده وسپس آن را به منصه اقدام وعمل برسانند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: محقق شدن این شعار به فرهنگ سازی اصولی وصحیح بستگی دارد و امروز حوزه های علمیه وروحانیون می توانند این شعار مورد تاکید مقام معظم رهبری  را به مرحله عمل برسانند، لذا در همایش بزرگ روحانیون به بررسی  راهکارها وبرنامه هایی در این رابطه با حضور کارشناسان حوزوی پرداخته خواهد شد.

وی ادامه داد: آیت الله حسینی بوشهری، مدیر حوزه های علمیه کشور در این همایش به عنوان سخنران ویژه حضور دارند و در ادامه نیز نشست هایی با امام جمعه، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری وهمچنین حضور در مراسم جشن مبعث و دیدار با خانواده شهدا از برنامه های سفر آیت الله حسینی بوشهری خواهند داشت.

حجت الاسلام نظری در پایان خاطرنشان کرد: همایش ائمه جمعه و روحانیون استان قزوین، فردا پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه، مصادف با عید مبعث، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha