چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عباس نظری قزوین_معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین

حوزه/ دفاع مقدس ، در تاریخی که بر آمده از خون شهدا است ، فراموش نمی شود و رشادت ها وشجاعت های رزمندگان اسلام برای همیشه در تاریخ پر افتخار این مملکت ماندگار خواهد بود.

حجت الاسلام عباس نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در قزوین ضمن گرامیداشت 20 اسفند، روز راهیان نور، به تاثیر گذاری راهیان نور در کشور پرداخت وگفت: یادمان های 8 سال دفاع مقدس نماد پایداری ومقاومت ملت ایران می باشند و جوانان با حضور در این مناطق، با رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان در دوران حماسه و ایثار آشنا می شوند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: راهیان نور در حقیقت پیوند نا گسستنی نسل امروز با دستاوردهای ارزشمند و والای شهدا است و در این چند سال اخیر استقبال بی نظیری از آن شده است.

وی به ترویج سیره شهدا در بین آحاد مردم به خصوص جوانان اشاره کرد و بیان داشت: دفاع مقدس ، در تاریخی که  بر آمده از خون شهدا است ، فراموش نمی شود و رشادتها وشجاعت های رزمندگان اسلام برای همیشه در تاریخ پر افتخار این مملکت ماندگار خواهد بود.

حجت الاسلام نظری به وظیفه سنگین راویان دفاع مقدس در یادمان ها اشاره کرد و افزود: راویان باید به نحو درست و صحیح عملیات ها ورشادت های رزمندگان را برای مردم به خوبی تشریح وحقایق جنگ تحمیلی را در جبهه های حق علیه باطل را تبیین نمایند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در طول ایام اعزام کاروان های راهیان نور همه اقشار اعم از دانشجویان، دانش آموزان، کارگران، کارمندان و ... به یادمان های شهدا اعزام می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha