شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین گفت: امروز نسل جدید تشنه اندیشه های شهداست و مسئولین و راویان اردوهای راهیان نور، باید به این مسئله بیش از همه اهمیت بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی، در جمع طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) تاکستان، با اشاره به ضرورت آشنایی نسل جوان با دفاع مقدس، گفت: راهیان نور پیوند دهنده نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون امور طلاب ودانش آموختگان حوزه علمیه قزوین افزود: راهیان نور ابتکار جدیدی بود که خوشبختانه هر سال باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود و این امر نشان دهنده آن است که امروز نسل جدید تشنه اندیشه های شهداست و مسئولین و راویان اردوهای راهیان نور، باید به این مسئله بیش از همه اهمیت بدهند.

وی، راهیان نور را یک حرکت بزرگ فرهنگی خواند و بیان داشت: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است و اعزام حتی یک نفر از خانواده به یادمان ها، به عنوان یک سفیر در اجتماع کوچک خانواده محسوب می شود.

معاون امور طلاب ودانش آموختگان حوزه علمیه قزوین در پایان یادآور شد: رزمندگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند تا ایران اسلامی به تصرف دشمن در نیاید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha